Maarten

Handle fra utlandet!!??

Jeg har fundert litt på å handle inn noen stilige bannere til å ha i garasjen. Som i mange tilfeller finner man noe på andre siden av kontinentet. Jeg har aldri handlet noe fra USA tidligere, og lurer på om det er "trygt"? Siden benytter seg av paypal, hvilket jeg heller ikke har..

Så dere må gjerne dele deres erfaringer med utenlands handling her ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PayPal er meget sikkert, og genialt!

Har ingen dårlige erfaringer med å handle fra utlandet. Har brent meg en gang, da jeg kjøpte noen ventilhetter av en tysker, men det var heldigvos bare snakk om 350kr.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper man på ebay pleier eg å holde meg til selgere som ligger over 99% positiv tilbakemeldinger og har mere enn 100 solgte.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har handlet noen småting fra e-bay usa med paypal , gikk fint det :) , kan du ikke få deg paypal da?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handlet MASSE på E-Bay med Paypal og det har ihvertfall aldri vært noe tull.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Paypal er et must å ha nå om dagen da ebay og mange andre nettbutikker har gått over til utelukkende å bruke paypal til betaling. Grunnen er vel at det er trygt og enkelt for begge parter. Mye tryggere enn å betale med f.eks visa direkte da butikken aldri får verken kredittkort nummeret ditt eller annet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Paypal er genialt, har snart handlet 70 ganger fra Ebay USA pluss mange andre steder ved hjelp av dette systemet. Ingen kredittkortnummer som kan fanges opp av uvedkommende, så lenge man VET at man er på 'riktig' webside. Og så er man er forsikret når man handler med Paypal, ihvertfall på Ebay, noe som er betryggende.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og skulle du være så uheldig som meg å få en fake, så er det bare å opprette sak med PayPal som mellompart, fikk tilbake 275 av de 260 dollarne jeg betalte, da PP mente at det var rimelig at han betalte en del av returafrakta også..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for gode svar folkens! Da oppretter jeg en paypal konto og handler inn litt snacks til garasjen!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive