carlhaakon

Ford 48

Siden det begynner å bli mye dyre og eksklusive biler her så for jeg vel legge ut noen bilde av en bil jeg tok i sommer. dette er vel noe av det mest skjeldene jeg har polert.

denne bilen ble gjort kjapt og rask da kunde skulle selge denne. så er ikke mye bilder under jobben. men noen før og etter bilder.

fikk også lov av eier og låne denne da han var på ferie da jeg fikk denne. OVERASKET over hvor god den var å kjøre! det hadde jeg aldri trodd.

bilen har også senket tak, luftfjering med kompressor, og mye annet jeg ikke skjønte noe av. tømte den også får strøm siden jeg lekte for mye med luftsenke settet :rolleyes:

det som ble brukt på bilen:

vasket lett av med Chemical Guys Citrus Wash + Gloss. eier hadde jo aldri brukt denne noe annet en fin dager.

vaske hanske og Chemical Guys bøtte

Flex 3403

Scholl Concepts CF02

Meguiars All Purpose Cleaner

DP Rinseless Wash & Gloss

bilthammer clay

lahega 13#

meguiars tech wax 2

pluss en del andre små ting som hører med.

noen bilder.

ford48003.jpg

50-50

ford48011.jpg

ford48024.jpg

ferdig resultat. bilder under veis blir stort sett glemt da jeg først starter

ford48029.jpg

ford48031.jpg

ford48032.jpg

ford48038.jpg

ford48040.jpg

bilen ble også solgt rett etter på

Endret av carlhaakon
9

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne så nå ut til å bli blank og fin. men dette er en bil jeg kunne tenkt meg å sett mer bilder av, interiør bilder f.eks? forstår ikke at folk vil selge sånne biler :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blank jo, kan jo skjønne hvorfor de vil selge dem jeg. Kan jo hende de plutslig blir like alergisk mot krom som jeg er :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har desverre ikke bilder av interiøret. angrer på at jeg ikke av dette, men kunde ønsket selv og vaske den inni så var liksom ikke noe og ta bilde av sånn sett. grunen for at han solgte den er at han har en Ford 31 som han skal gjøre ferdig. den vil jeg si er enda tøffere en denne her :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rent og pent på en nydelig hot rod.Cred gitt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En nyyyyydelig bil som ble særdeles svart og fin!

Hva synes du om #13 Lahega da? Ser ut til at den gjorde susen som 1-stegs på denne lakken ihvertfall

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahhhh, nydelig maskin det der.. svart og blank gitt:-)

Skulle gjerne sett litt arbeidsbilder også, så vet du det til neste gang :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig lekker bil og strøkent resultat, så cred for det :) Må jo knipse mer bilder når du tar sånne biler :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En nyyyyydelig bil som ble særdeles svart og fin!

Hva synes du om #13 Lahega da? Ser ut til at den gjorde susen som 1-stegs på denne lakken ihvertfall

jeg har brukt #13 på en del biler nå og jeg er meget fornøyd med denne, den er lett og jobbe med, spruter ikke, kan ligge på bilen i flere timer uten at den tørker, også blir det meget bra resultat :) kjøpte denne av poleringskongen da han ambefalte denne til meg. http://www.pimpride.no/product_info.php?cPath=32&products_id=1443 jeg vil vertfall ambefale denne på det sterkeste.

skal også få tatt flere bilder neste gang ja. angrer på at jeg ikke tok flere underjobb på denne da jeg aldri får sett denne bilen igjen vil jeg tro hehe. problemet var at jeg hadde tre andre biler som jeg måtte ta samme uke. så ble litt mye jobb på en gang gitt :unsure: ikke bra og ha ferie vet jeg :P

Endret av carlhaakon
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig grombil det der :D

Blank og sort ble den også..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøkent arbeid på en dritkul bil.. Får håpe ny eier ser verdien i det du har gjort :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Damn... det var en grei bil det der gitt..

Brukte du kun Lahega No13 på denne? sammen med orange Lahega pads?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Damn... det var en grei bil det der gitt..

Brukte du kun Lahega No13 på denne? sammen med orange Lahega pads?

stemmer det ja :)

Strøkent arbeid på en dritkul bil.. Får håpe ny eier ser verdien i det du har gjort :)

han fikk sjokk når han så bildene før og etter ja. pluss at bilen ble solgt med en gang så han var fornøyd :)

Skikkelig grombil det der :D

Blank og sort ble den også..

takk for det :)

Endret av carlhaakon
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive