Gå til innhold
daniel

gatebil bergen

Recommended Posts

daniel    30
daniel

undertegnede kan bekrefte (lex og) at det var SÆRDELES få biler med nypolert panser.... det var 1 flott bil der inne og den er vist her på dcn - blå M3 - den var hærlig blank og fin, resten var en tragedie!!

http://www.ba.no/nyheter/article5255510.ece

synd jeg ikke hadde med kamera men jeg var for opptatt med å passe på at småen hadde øreklokkene på seg

stod en gallardo der inne, sort med sorte felger, makan til stygg lakk på så dyr bil..... cartec reklamerte heftig på mange av bilene som stor der, det jeg ikke skjønte var om de hadde prøvd å polere de opp - eller om de ville gjøre jobben for bilene så ikke ut......

noen som tok noe bilder ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
EspenHamre    98
EspenHamre

Jeg har en del bilder, fanga opp litt swirls.. men som Lex sa så blir det mest bilder av lakk og lite bilde av hele biler, hehe!

Der var noen til som hadde pen lakk, men M3en vant, den var strøkenfrøken bortsett fra noe liiite bak..

Min sto ute og ble "redda" av skyene B)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Larsen-Racing    24
Larsen-Racing

Jeg har en del bilder, fanga opp litt swirls.. men som Lex sa så blir det mest bilder av lakk og lite bilde av hele biler, hehe!

Der var noen til som hadde pen lakk, men M3en vant, den var strøkenfrøken bortsett fra noe liiite bak..

Min sto ute og ble "redda" av skyene B)

Hva var det du fant da? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
_Christian    3
_Christian

Var også innom i helgen, og enig med dere her..... Nesten alle sammen så ikke ut.

Så også at Cartec reklamerte veldig og på søndagen var han borti den sorte Lingenfelter Corvetten å polerete bakluken.

Så overhode ingen forskjell. Skulle ha "fjernet" med swirls med den grønne skilpadden.....

Han hadde riktignok Makita maskin, men en bakplate alla org Einhell og den høyeste paden jeg har sett på lenge....

Edit: Bortsett fra M3'en til Larsen Racing da B)

Endret av titanus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Larsen-Racing    24
Larsen-Racing

Var borte hor Cartec jeg og stillte noen spørsmål, ble sjokkert og gav opp etter et spørsmål jeg for min del :P Makan!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Larsen-Racing    24
Larsen-Racing

Spørte vel noe om en av flaskene som stod der, da svarte hun at den var heeeeelt ny og hadde kommet et par dager før. Og at den var til å bruke etter en annen som stod der (grovere). For når man brukte den så fikk man slike riper og spor etter maskinen. Og denne nye skulle da fjerne desse....hmm

Greit nok det egentlig men...Hun visste jo ikke hva hun snakkte om egentlig da. Det står jo på flasken (Non hologram finish eller noe slikt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lexgtturbo    134
Lexgtturbo

Jøss hørtes proff ut... :P Får mest sannsynlig jobben med å korrigere den svarte mr2en som stod på BGK sin stand, siden de hadde prøvd 2 ganger uten å få fjernet en ripe på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Jøss hørtes proff ut... :P Får mest sannsynlig jobben med å korrigere den svarte mr2en som stod på BGK sin stand, siden de hadde prøvd 2 ganger uten å få fjernet en ripe på den.

om det er mr2 mk2 så husk å se tråden der jeg korrigerer min :) Det er en tidkrevende bil å maskinpolere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christoffer    148
Christoffer

Var det du Larsen Racing som fikk andre plassen på lørdag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sven    0
Sven

Litt oppå bakluke så iallefall jeg. Men bilen din så jo ny ut i forhold til det meste der inne. Var jo akkurat det samme på vårmønstringen. Biltreff har ikke vært det samme etter jeg ble medlem på dcn :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
EspenHamre    98
EspenHamre

Det var noen mini mini mini swirls på taket som jeg ikke fikk fanga opp med kamera, og på bakluken var det også pittelitt.. Men alt var godkjendt DCN-standard ++ :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Larsen-Racing    24
Larsen-Racing

Ok, da var det ikke noe jeg ikke vet om selv:) Har ikke fått tatt taket og bagasje luka etter jeg var på lang turen min i Tyskland, så der er grunnen:) Tror jeg kan garantere at jeg var vel eneste uten RDS på hvertfall!!

Morro dere likte arbeidet mitt da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
EspenHamre    98
EspenHamre

Har noen bilder..

De to første bildene er såklart de to fineste på hele treffet.. selv om ikke alle er HELT enig :rolleyes:

Og nei, jeg har ikke photoskills

DSC_0001.jpg

DSC_0002.jpg

DSC_0003.jpg

DSC_0004.jpg

DSC_0005.jpg

Prøver og fange noe "riper"

DSC_0006.jpg

DSC_0007.jpg

DSC_0007.jpg

Nabobilen derimot, hadde noe

DSC_0009.jpg

Glemte kameraet i manuell fokus

DSC_0010.jpg

DSC_0011.jpg

GROMT

DSC_0012.jpg

Kvalitet

DSC_0013.jpg

DSC_0014.jpg

DSC_0015.jpg

DSC_0017.jpg

DSC_0018.jpg

DSC_0019.jpg

DSC_0025.jpg

DSC_0026.jpg

DSC_0027.jpg

DSC_0029.jpg

DSC_0030.jpg

DSC_0035.jpg

DSC_0031.jpg

here we go again

DSC_0033.jpg

DSC_0034.jpg

DSC_0032.jpg

DSC_0036.jpg

Fra en TT som hadde bilpleiereklame, tror jeg

DSC_0037.jpg

GROMT

DSC_0038.jpg

DSC_0039.jpg

DSC_0040.jpg

Ferdinand Motor

DSC_0041.jpg

DSC_0042.jpg

Han som snakker flytende engelsk

DSC_0049.jpg

Og så lekrebilen igjen da :D

DSC_0054.jpg

DSC_0055.jpg

DSC_0056.jpg

DSC_0057.jpg

DSC_0058.jpg

DSC_0059.jpg

DSC_0060.jpg

DSC_0060.jpg

Endret av EspenHamre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 518
truhaa

mye gromt der ja, men for min del så ser også jeg etter helt andre ting etterhvert på bilmesser..... Swirls... he he, er vel en sykdom tror jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
daniel    30
daniel

sliter med det samme truhaa.... klarer bare se på de på avstand

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Larsen-Racing    24
Larsen-Racing

Du, nå må du slutte å tulle! :P Det der du har fått på vinga mi er da ingen ting. En omgang med blå sonus og 106ff så er det borte ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig