Terjeo

Test Nano Rubber Care

Fikk en pakke for litt siden med noen test produkter fra nanovest :)

Det som skal testes denne gangen er nano rubber care.

Nano Rubber Care

*Brings vack the deep black on older tyres

*Preserves the deep black on new tyres

*Prevent the freezing og rubber seals

*Water and dirt repellent

*Economical consumption

*Easy to clean effect

Fulgte bruksanvisningen som sa at:

Vask plasten med vann og la den tørke. Derfor vasket jeg med nanosvamp og vann og gikk inn og ventet på tørking. Da jeg skulle ut igjen sprutregnet det.

Samme prosedyre som dette ble gjentatt 3 ganger, før jeg i dag fikk sjangsen til å stå ute uten regn.

Man skal spraye på og dra ut med en klut, deretter skal det stå urørt og tørt i minst 30 min.

Mengde: 250 ml, eller 2,5DL avhengig av hvordan du ser det :)

Da legger jeg først ut noen inspeksjonsbilder. Skal sies at det meste av plasten var akseptabel, untatt speilene som jeg aldri har funnet noe bra til. Er litt hard plast de speilene, så det meste renner bare av etter noen dager. Vi får se hvordan rubbercare gjør det.

IMAG0085.jpg

IMAG0084.jpg

IMAG0082.jpg

IMAG0083.jpg

Så var det bare og spraye på. Fikk litt sjokk med en gang jeg altså.. Så jo at det var en trykkbeholder men trodde ikke at det var så tykt og mye som kom på en gang... (Sandmo, jeg vet du tenker på noe annet....)

IMAG0086.jpg

Deretter var det bare å fordele det ut med klut.

Prøver meg på noen 50/50 bilder og litt randoms.

IMAG0087.jpg

IMAG0092.jpg

Ja jeg sa tidligere at det kom mye ut her. Synes det er litt synd at man ikke kan justere mengden på noen måte da det kan komme for mye, og jeg var dårlig til å sikte i tilegg:

IMAG0090.jpg

Men det blei i hvertfall svart da:

IMAG0091.jpg

Tenkte jeg skulle prøve på motorrommet også.

Før:

IMAG0097.jpg

Etter:

IMAG0095.jpg

Som vi ser er det altså ikke noe bra å bruke i motorrommet/slanger.

Jeg synes produktet er helt ok. Det er ikke samme wow opplevelsen som jeg har hatt med mange andre produkter. Jeg ble imponert over hva det klarte med speilene mine, og får hope det holder. Produsenten lover 1-3mnd holdbarhet, litt avhengig av vaskerutiner. Grunnen til at jeg ikke klarer å bli helt fornøyd er at det er fort å søle, det kommer fryktelig mye ut av boksen hvis du ikke er forsiktig, og det spruter små "dråper" over alt. Det jeg da tenker på er innholdet som er: Butan, Propan og sodium nitrat. Jeg ser i hvertfall for meg at det er en lsp killer, så skal dette brukes burde det legges på før lsp.

Til nestegang så vil jeg i hvertfall sprute på en klut, før jeg drar det utover.

Slik så siden av bilen ut etter jeg hadde påført på lista som var midt på døra:

IMAG0093.jpg

Positivt:

Lett å fordele

Boksen holder til mange påføringer

Får fargen akseptabelt tilbake.

Negativt:

Dårlig påføring fra boks.

Har ikke testet på dekksider, da det ligger en annen på mine fra før, men skal teste på en annen og legge ut her så fort jeg får sjangs.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tykt, hvitt og mye... Hørtes kjent ut...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive