Chris-520e39

Forbanna fulgedritt!

Hallois!

Ser at jeg har fått noe som har "etset" litt i lakken min, er uten tvil fugledritt det er snakk om :( Har vært flink til å passe på og skylle av så fort jeg ser noe, men denne har tydeligvis ligget litt for lenge! Er et bittelite område på bagasjeluka, men er utrolig irriterende! Man kjenner at overflaten er ru og man kan tydelig se at litt av lakken er forsvunnet. Er det noe jeg kan gjøre med dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, når bilen er nyvasket og clayet, kjør på med lakkrens og ull på roterende maskin. Det skal ta knekken på ruheten. Så er det vanlig prosedyre på resten, med polish, sealer og voks. blir nok bra igjen då skal du se :)

Og ikke minst skyt fuglen. hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt for meg at jeg ikke har noen av produktene :( Mangler både maskin, pads, lakkrens osv... har bare voks :S Ingen i Drammensområdet som kunne tenke seg en bitteliten jobb? Er snakk om to merker på størrelse med to kronestykker :(

Ingen? :(

Endret av Chris-520e39
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm det burde no være noen i næheten av deg som kunne gjøre jobben for deg... men prøv å lage en egen tråd til det spørsmålet, så får du nok fortere svar.

og om ingen skulle melde seg eg dette ting som er vel verdt å kjøpe, for det finnes alltids fugler som elsker å sikte på fine blanke biler dessverre..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har du muligheten til og teste litt våtsliping på bilen din;)

Når du har fått fjernet merkene så legger du på litt forsegler,da slipper du slikt i fremtiden

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive