Tommy

Bilvask i oslo

Jeg har en tante som er bosatt i oslo (bjølsen), og jobber i asker. Hun var nettopp på besøk her borte, å jeg tok en kjapp 1 stegs polering, og innvendig vask på hennes mazda 3, men det jeg la merke til, var at det var voksrester på hele bilen, og innvendig, så virket det som noen hadde brukt opp en boks med cockpit shine, t.o.m på gummimattene.

Jeg konfronterte henne med dette, å hun bekreftet at hun hadde levert den inn til et firma som var drevet av (ikke for å henge ut noen) noen av våre nye landsmenn, å de hadde brukt i underkant av 3 timer på jobben, å hun hadde betalt 990.- for dette.

Så mitt spørsmå er, finnes det en plass i dette området, som hun kan levere inn bilen for en skånsom innv/utv vask, med jevne mellomrom, som gjør en bra jobb.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd og si det, men neppe noen av vaskesjappene i hvert fall..

Der går det fort i svingene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd og si det, men neppe noen av vaskesjappene i hvert fall..

Der går det fort i svingene.

tja du har jo http://www.bristolgarasjen.no de har vel så vidt jeg vet klargjøring for flere bilforhandlere i Oslo så vil tro at jobben de gjør er ok.

Endret av flobben
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja du har jo http://www.bristolgarasjen.no de har vel så vidt jeg vet klargjøring for flere bilforhandlere i Oslo så vil tro at jobben de gjør er ok.

Mulig du har rett. De tar kr 200 for utvendig vask. kr 1000,- for maskinpolering.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bristolgarasjen ja, dem hadde jeg glemt. De har jeg hørt gjør bra arbeid, å 200 for utvendig vask, har du jo spart inn i parkeringspenger mens du er i byen å handler.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive