redline

Beste mikrofiber pakketilbud?

Siden det er travelt om dagen og går unna med MF så tenkte jeg å kjøpe inn en del flere. Mine 2-3 år gamle fra Megs holder koken ennå men det er tungvindt å måtte sette på en maskin etter hver runde for å ha nok til neste gang.

Hva er beste pakketilbud pr i dag på skikkelig gode håndkler? Tenker da på de man bruker under poleringsjobbene og ikke til tørk av våt bil.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nanolotus har tilbud på MF ;) Veit ikke kvaliteten, men virker som om andre er fornøyde med de.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arnfinn på autobahn kjørte "2 for 1" i sommer - jeg passet på å bunkre opp litt da med gode MF. Kanskje han får lyst til å gjøre noe tilsvarende en gang til? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handler for det meste fra Norske forhandlere da liker dette best. Men kjøpte for litt siden en drøss med mf fra shinearama, var utrolig billig. Var også god kvalitet. Ellers synes jeg Shaggy-klutene fra scandicshine er gode kluter til en god pris;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handler for det meste fra Norske forhandlere da liker dette best. Men kjøpte for litt siden en drøss med mf fra shinearama, var utrolig billig. Var også god kvalitet. Ellers synes jeg Shaggy-klutene fra scandicshine er gode kluter til en god pris;)

De blåe? Eurow kluter.

De er helt ok, men blir fort metta med produkt så du må ha en del av de i forhold til andre.

Liker green monster fra scandicshine, hvis ikke så skal swissvax klutene være veldig gode.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De blåe? Eurow kluter.

De er helt ok, men blir fort metta med produkt så du må ha en del av de i forhold til andre.

Liker green monster fra scandicshine, hvis ikke så skal swissvax klutene være veldig gode.

Sant skal sies, er litt ``billigpreg`` over de. Men prisen er god.

2x På green monster, det er de beste klutene jeg har. Prisen er litt stiv, men du får utrolige gode kluter. Store, tykke, god holdbarhet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nanolotus sine 100 MF for 800kr (?) er da billig nok =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg digger eurow mf klutene. Ellers så synes jeg meguiars sine har veldig høy kvalitet og er veldig gode. Desverre er de utrolig overprisede i norge. Jeg bruker også mye kluter jeg har kjøpt på ebay for 10-15kr stk som også er helt greie.

Nanolotus sine har jeg ikke prøvd, men de er utvilsomt utrolig billige hvis de er gode :)

Endret av mighty82
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er utrolig fornøyd med noen billigkluter jeg kjøpte på ebay. Ca. 5 $ pr. stk.

Har vel rundt 20stk av disse. Vasket 10-15 ganger og er ihvertfall fortsatt som nye :)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/4pcs-Microfiber-Super-Plush-Buffing-Cloth-Towel-_W0QQcmdZViewItemQQitemZ390226190831QQptZLHQ5fDefaultDomainQ5f100

Jeg bruker også disse fra Mikrofiber Korea. Godt fornøyd. Kjøpte også tørkehåndkle og "Magic Sponge"-svamper derfra. Billig frakt også.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eurow liker jeg best, ca 20 pund for 10 stk ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som daniel skriver, Nanolotus sine engros MF, grisebillig, tar til seg plenty med polish og riper ikke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor man får kjøpt Nanolotus MF? Sjekket siden i Danmark, de sender ikke utenfor DK.

Snart et nytt gruppekjøp?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive