Dennis

Flytting av nettside

I morgen kommer jeg til å flytte nettsiden, og forumet til en ny webserver. Regner med det vil bli 1-2 timer nedetid en gang midt på dagen i morgen.

Grunnen til dette er at jeg ikke er fornøyd med dagens levrandør.

Etter at det er flyttet skal nettsiden og forumet bli en del raskere, og noen nye funksjoner kommer ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oh, nye funksjoner..gleder meg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj, dette blir spennende! Kan du reveale noen av funksjonene? :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildegalleri er en ting ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker vi vBulletin??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sweet! Mulighet for "biltråd" på den nyeste serveren? Slik at man kan "blogge" om sin egen bil, så vi slipper å lage nye tråder hver eneste gang man har gjort noe?

(Store krav her nå :P )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snakker vi vBulletin??

Blir ikke noe nedgradering av forumet til vBulletin nei :P

Forumet blir det samme (IPB) og galleri blir Invision Gallery.

Og jeg flytter bare nettsiden og forumet til en ny server, det blir ikke endret på noe.

Det er sweet! Mulighet for "biltråd" på den nyeste serveren? Slik at man kan "blogge" om sin egen bil, så vi slipper å lage nye tråder hver eneste gang man har gjort noe?

(Store krav her nå :P )

Du mener min bil tråd?, der man lager en post om sin bil, og legger ut nye innlegg etterhvert som man gjør noe på bilen?

Er også mulighet til å lage en ekte blogg funskjon på siden hvis interessen er stor ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er selvfølgelig mulighet for å legge inn en biltråd i en av kategoriene, men føler da at de andre trådene "oversvømmer" litt. Tanken (i mitt hode) er eventuelt en egen kategori hvor man kan ha en worklogg / showcase for sin egen bil. Morsomt å se egen fremgang, samtidig som man kan ta en titt på hva de andre galingene gjør med sine biler :)

En egen kategori gjør at alle bilene er samlet, slik at det er lett å se når noen har gjort noe eller nye kommentarer er lagt inn :)

Og forresten, takk for en knall nettside ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive