Gå til innhold

For dere som har kiwi tiles garasjegulv

Recommended Posts

Skrevet

Som topic og såvel undertopic sier, så har jeg kiwi tiles garasjegulv. Kjøpte det brukt og det var enkelte av "flisene" som var veldig skitne. Hva bruker dere for å få det rent å pent? Lurer på om det kan være olje på noen av dem.

Skrevet (endret)

Måtte skrive om posten litt, så for meg vanlige fliser som du kunne rengjort med avfetting eller skuremaskin. Men disse kan du vel demontere og f.eks hive i oppvaskmaskina rett og slett :)

Endret av redline
Skrevet

Jeg ser at de anbefaler würth "Super Spray All". Jeg hadde sett for meg å bruke 3M sitrus, men det jeg var usikker på var om gulvet ble misfarget dersom man bruker for sterke midler.

Takk for link uansett veedar!

@redline, ja det kan faktisk være at det kunne være en mulighet!!

Skrevet

Har selv vasket mye rart i oppvaskmaskina :) Såpa der er rimelig sterk så den gjør nok susen, skulle de bli litt matte så er det bare på med Owatrol ;)

Skrevet

Har selv vasket mye rart i oppvaskmaskina :) Såpa der er rimelig sterk så den gjør nok susen, skulle de bli litt matte så er det bare på med Owatrol ;)

Er ikke "bare bare" å demontere ett kiwi gulv.. Må begynne fra ene enden..

Skrevet

Hva med prick bort så kjøre noen runder med terrase vasker?

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår