Hans Olav

Anbefalinger ang Washmitt?

34 innlegg i emnet

Er det noen som anbefaler en skikkelig bra vaskehanske.

Og NEI, IKKE den Mothers driten. Gidder ikke bruke en eneste krone til på den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som anbefaler en skikkelig bra vaskehanske.

Og NEI, IKKE den Mothers driten. Gidder ikke bruke en eneste krone til på den.

Jeg er meget godt fornøyd med Meguiars microfiber wash mitt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lammeull saken som Scandicshine selger er kjempebra, tar MYE vann og er veldig skånsom, terningkast 6 hos meg iallefall..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax washpudel er knall :)

men andre mitts som er bra :

Dodo wookies fist

The schmitt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd en del forskjellige nå, og jeg liker ull best ihvertfall. Mothers har jeg ikke prøvd.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.detailersclub.no/forum/topic/6245-test-fire-typer-chenille-vaskemitter/

Edit: I motsetning til disse chenillehanskene, holder Meg's hvite godt på dritten. Den syns jeg er knallgod å bruke på biler som vaskes ofte, mens chenille er superb på biler som rekker å bli skitne innimellom. Merket det godt sist jeg tok fruens bil med Meg's, angret etterpå.

Endret av Knutis
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er kjempe fornøyd med Easirider mitten som Autobahn bilpleie selger, har vel 15 stykker snart :)

Den til swissvax synes jeg bare var noe drit, minner meg om en svamt som har fått en tøyfille sydd rundt seg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mothers mittene løsner i sømmen mellom tommelen og resten av hånden, i "kroken" der. Når de først har løsnet der så løser de seg rett og slett opp i skinnet. Hullet blir større og større. Akkurat som å ha papir i vann.

Dette har skjedd på to av de jeg har hatt nå. Disse har blitt brukt 4 ganger og ikke noe røffere enn notmalt.

Kommer aldri til å handle de igjen.

Wasch Pudel er jeg også misfornøyd med. Bare loer og trådene detter ut for et godt ord.

Derfor interessert i en som ikke løser seg opp ved 4 gangs bruk og som ikke detter fra hverandre...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg liker best den grønne chenille mitten scandicshine selger :) Har ikke prøvd noen andre som er i nærheten like god enda.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er VELDIG fornøyd med Cobra mittene som Blankbil selge. Billige er de også.. Eneste som er at innmaten går i oppløsning. Men dette har jeg løst ved å fjerne den. Er ikke nødvendig uansett. Den hansken tar med seg masse vann og er ellers veldig robust.

Edit:

Ser at de ikke har disse i nettbutikken lengre. Epsuma sine skal vel også være ett godt valg. Eneste er at disse har bug scrubber på baksiden.

Endret av Vegamannen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg liker best den grønne chenille mitten scandicshine selger :) Har ikke prøvd noen andre som er i nærheten like god enda.

Jeg også er meget fornøyd med denne.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg anbefale en ullmitt så må det være sonus sin. Har hatt et par av de et års tid, og de er like fine.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker stort sett bare Dodo sin Wookie, og er toppfornøyd med denne :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er veldig fornøyd med nanolotus wash mitt og bruker denne jevnlig har også easyrider ull mitt begge har ligget i såpe vann i over en uke uten og gå i oppløsning

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har brukt Mothers ca.6mnd. uten problemer, har 2 biler så den blir mye brukt, den er like fin. Så jeg ser ikke problemet.

Har den blitt ødelagt etter 4 ganger, så må det være noe feil med den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skjedd det samme to ganger nå. Har jeg vært uheldig 2 ganger på rad??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skjedd det samme to ganger nå. Har jeg vært uheldig 2 ganger på rad??

Virker nesten sånn ja :P eller har du skarpe kanter noen steder på bilen som river den opp?

Har 2 stk mothers mitter og begge er like fine. Den ene er godt over 1 år gammel.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare få lov til støtte oppunder Dennis sin erfaring her. Jeg har også to mothers mitter, den ene er nå snart ett år gammel og jeg vasker bil en til to ganger i uken og bruker kun disse. Aldri hatt noe form for problemer med de, tror du har vært uheldig med dine ja.

De vaskes forøvrig alene i vaskemaskin på ullprogram med Milo.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt min mothers i ett år selv uten problem.

Kan også anbefale CG sin, kjempegod å bruke

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har ikke vært borti noen skarpe kanter. Og når den første ble ødelagt var jeg veldig forsiktig med tanke på skarpe kanter på hanske nr2. Uten hell desverre..

Virker litt som om de er av dårlig kvalitet. Jaja, da har jeg vel vært uheldig 2 ganger. ;)

Kommer jeg til å prøve en 3. gang? Neppe :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive