Gå til innhold

Noe som faktisk fjerne rester av insekter?


Kleiv

Recommended Posts

Kjørte bug bugger i går. Det funker - overraskende bra. 1:15-ish blanding på sprayflaske, alt ble borte etterpå med HT (bortsett fra etseflekker da....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Syntes denne her er bra jeg, den er i gel også så den henger bra på flekkene/kadavrene..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ikke lagt merke til noe reduksjon på LSP (sealer/voks) mht den.. eneste jeg merket var sterk er Poorboys sin i ren utg, den lagde mørke renner i lakken gitt, så den bør tynnes bra ut.. btw: CW1:100 sin kan ikke tynnes ut

Skal bruke den i morgen på en 10 timers turne BMW som jeg rett som det er så bugs treffe ruta og mose seg lett utover i 120 km/t, så noe er det nok i fronten også gitt.. sier i fra jeg.....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CG Bug Bugger og CG Grime Reaper vedder jeg på er samme stoff. Ser i hvertfall likt ut og lukter likt. ;)

På samme måte som Auto Glym sin Tar Remover og White Spirit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonax Xtreme Insektsfjerner. Sølvgrå sprayflaske. Funker gull _HVER_ gang :) Brukt denne 2 år nå(?)

Clahser`n ?

Quanta Costa ?

Syntes denne her er bra jeg, den er i gel også så den henger bra på flekkene/kadavrene..

Ja, er fin på elg også den der...viltnemda her bruker den mye B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clahser`n ?

Quanta Costa ?

Ja, er fin på elg også den der...viltnemda her bruker den mye B)

Clahser`n jeg har handla det hos ja. Mener det var Kr. 69,- jeg ga for en flaske. Finnes sikkert bedre alternativer, men er lett å gå tilbake til et produkt man har erfaring med. Er så lett å stikke innom clasher`n a gitt! Genial på fuglemøkk også :)

Hvordan den er mot LSP vet jeg ikke. Aldri tenkt noe stort over det. Men tror ikke den tar knekken på LSP med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...