redline

Noe som faktisk fjerne rester av insekter?

29 innlegg i emnet

Finnes det egentlig et bra produkt som tar insekter skikkelig før polering? Har til nå prøvd AG Tar Remover, Maxi Suds II, Prick Bort, sitrus rens m.fl.

Er alltid rester igjen som man nesten må ta med en fillepad på maskina før man setter skikkelig igang.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Belle har jo nylig hatt en test med CG Bug Bugger, den tar visst dette rimelig bra. Har ikke fått prøvd selv enda

Tråden om CG Bug Bugger

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må jo bruke en insektsfjerner da det er proteiner du skal fjerne. De du nevner der tar ikke det. Turtle sin funker også veldig bra. Jeg sprayer på og går lett over med en kost og det tar alt

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også prøve Grime Reaper om du har det tilgjengelig :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MAC123 Flug Bort funker knall, men har sett det bare i Sverige til nå

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått en smakesprøve av Duragloss (901?) som jeg skal prøve. Hadde brukt den igår om jeg faktisk hadde hatt innsekt i fronten.

Flere har sagt den er bra iaffal.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kanskje du mener #471. #901 er en vanlig bilsåpe :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kom det jo flust av gode forslag :) Da er det bare å begynne fra toppen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en tur opp og ned til Gardermoen Raceway igår, så var fronten, frontruta, speil, etc ganske inngrodd med rester av diverse flygende dyr...... Utrolig mye rart som lever i skogene rundt Gardermoen og som endte sine dager på Opel'n. :lol:

Anyway, en runde med Prickbort først under en god soak med skum laga av Snow Foam og 2 sprut CG CW&G, og alt kunne spyles av med høyttrykk. (inkl "innmaten" av diverse dyr som hadde et ublidt møte med frontruta på motorveien). Alt vekk. B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge det er rimelig ferskt kan man spyle det bort nesten bare med vann. Det er når det tørker at et virkelig sitter og man må til med stoff som er laget til formålet. Jeg har en billig Sonax "Extreme" som tar det jeg har fått på bilen hittil i år iallfall.

Et annet alternativ er en god soak som bløter de opp, men det tar jo mye lenger tid da.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror kanskje du mener #471. #901 er en vanlig bilsåpe :)

Derfor ble det ? bak, jeg aner ikke. :) Flasken står også 5.2mil herfra, så vanskelig å sjekke i forbifarten. Ser veldig frem til å prøve den.. må bare finne en bil med gamle, døde dyr først..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sonax Xtreme Insektsfjerner. Sølvgrå sprayflaske. Funker gull _HVER_ gang :) Brukt denne 2 år nå(?)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er denne mot lsp?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bug Bugger bestillt sammen med Scholl ullpad og Scholl S17 ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bug Bugger er helt rå.. Blandet 1/3, prøvde den på en hvit A3 her om dagen som var godt ramma.. Sprayet på, virket 5 min, spylt av, og fri for bugs..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bug bugger eller Greame reaper 1:5... Trenger ikke HT engang... GR løser de opp med kun trykket fra sprayhode...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grime Reaper 1:5-1:7 tar slikt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bug bugger eller Greame reaper 1:5... Trenger ikke HT engang... GR løser de opp med kun trykket fra sprayhode...

Ja var det ikke du som hadde en test på dette for ei stund tilbake...husket jeg ble forbløffet over hvor bra GR funka på insekter.

Duragloss bugremover synes jeg fungerer veldig bra, likeså Turtle sin.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har egentlig aldri hatt problemer med eller tenkt over insekter i fronten på bilen selv, men jeg bruker jo surfex ved hver vask så jeg regner med at det er den som tar dem :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes ikke GR 1:5 tar insekter godt nok jeg da. Ender vel opp med å teste denne CG Bug Buggern snart!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive