kris1986

Supersprayer 2000 (eller No)

Kjøpte supersprayer for en stund siden etter jeg så den på cyc.co.uk (ikke at de selger den der, men så de brukte den).

Kosta ca 120-170 kr med frakt, så var liksom ikke ett tap hvis den ikke hadde funka. Skulle legge ett lag med 21 2.0 på bilen til morsan, så da brukte jeg den til å vaske med (pluss washmitt og watermagnet). Sjampoen jeg brukte, eneste som var i huset var den billigste driiiiten til Turtle Wax:

Så mye såpe brukte jeg:

P2020043.jpg

Resten med vann:

P2020047.jpg

Slik fungerer den:

P2020048.jpg

P2020049.jpg

P2020050.jpg

P2020051.jpg

P2020052.jpg

P2020053.jpg

hadde jeg hatt en bedre sjampo, så hadde nok skummet blitt noe bedre, men verdt pengene var den.. men bruker heller ht og skikkelig gun (jeg har foma med original skumlegger)

Her er bilen vasket og tørket, la jo ett lag med DC3 på den i april (tror jeg det var), fortsatt blank med wet-look ;)

P2020054.jpg

P2020056.jpg

Kristoffer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker denne selv. Fungerer helt utmerket! Supert for å bare vaske av bilen kjapt og enkelt. Skummer dessuten veldig bra med Wash & Gloss.

Men du bruker jo helt sinnsykt mye såpe! Jeg bruker en liten knert, kanskje på størrelse med en 5-kroning, og det skummer mye bedre en det der!

Så om du vasker bilen din regelmessig, så er denne helt knall. Anbefales.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

husk hvordan såpe jeg brukte, og fortsatt lite skum...men det skrev jeg også da:) prøve med en sjampoen jeg har hjemme :) og ja, den kan nok fungere bra hvis såpa er bra (men sånn er det jo med andre foamlancer / guner også da)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive