Havregryn deluxe

Det ultimate resultat

Hei

Skjønner at det er mye kompetanse her inne,

Personlig sverger jeg til Statoils vaskeautomat, som jeg skjønner at flere her inne også gjør...

Min lokale stasjon har nå desverre begynt med børsteløse automater...

Lurer derfor på om noen vet om stasjoner i Tr.heims-området, hvor man fortsatt kan få stå i fred i en automat m/ børster?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Personlig sverger jeg til Statoils vaskeautomat, som jeg skjønner at flere her inne også gjør...

Lurer derfor på om noen vet om stasjoner i Tr.heims-området, hvor man fortsatt kan få stå i fred i en automat m/ børster?

:o

Du er definitivt på feil forum! :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha, garantert ;p

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troll?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du heller burde ta dette på www.diskusjon.no jeg :)

Har liten tro på at det er noen her inne som kjører bilen sin i en sånn automat.. Både svamp og pusseskinnsvask er faktisk værre enn å banne i kirka her inne..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troll?

QFT

Ban plz

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troll?

QFT

Ban plz

Hæ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man ser på de siste trådene brukeren har startet så er det nok litt så som så.. Men det var nok bare et forsøk på å være morsom..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Er du på vorspiel eller? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hæ?

Sorry Bernhard, du er ikke nerd nok. :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner det..

Godt jeg er detailinggeek da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Basert på brukernavnet tror jeg spørsmålet er like seriøst som brukeren.. :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troll?

QFT

Ban plz

Hæ?

Troll = person som poster innlegg i forum utelukkende for å skape hefige diskusjoner basert på en meget subjektiv oppfatning av virkeligheten.

QFT = quoted for truth

"Ban plz" er ikke et danseband fra Larkollen, men betyr derimot "utesteng denne brukeren, vær så snill"

"Hæ?" fra Bernhard er en standard reaksjon, og kan tilskrives langvarig og intensiv påvirkning fra kjemikalier som "tar møkk og asfalt fortere enn futen flår vanlige folk" men som nok burde vært brukt med trippel gassmaske, egen oksygen-tank, NASA SpaceSuit og i frisk kuling utendørs.

Hilsen Espen, som ikke liker troll men som derimot er glad i å skrive besserwizzer-kommentarer både her og der :)

Og til OT: det finnes nok igjen et par stk vaskeautomater med gode børster innsausa i smågrus i Tr.heims-området. Bare å dra med seg GPSn på trehjuls-sykkelen din det og plotte inn kursen til alle stasjoner (tviler på at denne personen har bil, ref tidligere innlegg...)

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, du får sagt det du Espen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja - enkelte (les Finansministeren) skulle nok ønsket en Off-knapp til tider.... samt lettvinn tilgang til batteriene slik at snakke- og skriveverktøyet settes i permanent standby-modus...

Åssen gikk det med Jæguarene da? Ble det über-strøkent og når kommer tråden(e)? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troll = person som poster innlegg i forum utelukkende for å skape hefige diskusjoner basert på en meget subjektiv oppfatning av virkeligheten.

QFT = quoted for truth

"Ban plz" er ikke et danseband fra Larkollen, men betyr derimot "utesteng denne brukeren, vær så snill"

"Hæ?" fra Bernhard er en standard reaksjon, og kan tilskrives langvarig og intensiv påvirkning fra kjemikalier som "tar møkk og asfalt fortere enn futen flår vanlige folk" men som nok burde vært brukt med trippel gassmaske, egen oksygen-tank, NASA SpaceSuit og i frisk kuling utendørs.

Hilsen Espen, som ikke liker troll men som derimot er glad i å skrive besserwizzer-kommentarer både her og der :)

Og til OT: det finnes nok igjen et par stk vaskeautomater med gode børster innsausa i smågrus i Tr.heims-området. Bare å dra med seg GPSn på trehjuls-sykkelen din det og plotte inn kursen til alle stasjoner (tviler på at denne personen har bil, ref tidligere innlegg...)

HAHAHAHAHAHAHA!!!! Flirer meg skakk! :rofl1:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive