Henrik

Dra ut en liten parkeringsbulk

Jeg har en helt ny leasingbil for tiden og som emnet sier har jeg fått en liten parkeringsbulk i venstre bakdør. Veldig irriterende.

Jeg tror at det er mulig og bare dra den ut om noen har ytstyr til dette. Lakken er hel.

Oslo/ Asker/ Bærum/ Drammen området eller Hamar/ Tønsberg området siden jeg er der endel også...

Takker for svar og tips!

Henrik

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slikt er alltid kjedelig og spesielt med ny bil, Henrik.

Kanskje det hjelper å legge ut bilde av bulken her ?

Kanskje disse Glue Pullerne som bl a Torshov selger kan gjøre susen, men det er vanskelig å utale seg om før man har sett bulken.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med karosseri doktoren på Hamar han fikser den på 5min! Kunne sikkert hjulpet deg men har ikke fått kjøpt meg noe limdrager sett enda :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut Nordicdent . De er råflinke på "Paintless Dent Repair." Holder til i Aslakveien i A&Bærum. Med dem blir du ikke skuffet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har selv god erfaring med den "pops a dent" glue puller saken. Var veldig skeptisk, men jeg greide faktisk å få ut 80% av parkeringsbulkene på bilen med den. Kjøpte den fra ebay for en drøy hundrelapp. Torshov tar jo blodpris for dem. Jeg synes jeg så at noen brukte en slags rundt sak som så litt bedre ut enn min i en S&S her for litt tilbake. Tror kanskje det var Brynjar, men jeg er ikke sikker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta kontakt med karosseri doktoren på Hamar han fikser den på 5min! Kunne sikkert hjulpet deg men har ikke fått kjøpt meg noe limdrager sett enda :)

X2

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en helt ny leasingbil for tiden og som emnet sier har jeg fått en liten parkeringsbulk i venstre bakdør. Veldig irriterende.

Jeg tror at det er mulig og bare dra den ut om noen har ytstyr til dette. Lakken er hel.

Oslo/ Asker/ Bærum/ Drammen området eller Hamar/ Tønsberg området siden jeg er der endel også...

Takker for svar og tips!

Henrik

Norsk bilklargjøring i Drammen

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har selv god erfaring med den "pops a dent" glue puller saken. Var veldig skeptisk, men jeg greide faktisk å få ut 80% av parkeringsbulkene på bilen med den. Kjøpte den fra ebay for en drøy hundrelapp. Torshov tar jo blodpris for dem.

Rett skal være rett Mighty, de vi handler den fra tar seg godt betalt fra den fra før, så en koster godt med kroner inn til oss også dessverre..

Www.skadevekk.no er veldig dyktige..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive