Torstein

Foam cannon til Nilfisk Alto P160

Kjøpte for en stund tilbake denne spyleren:

P160.bmp

Kom over tidligere omtalte orginale skummlegger til Kärcher for 199.- på mekonomen, og lurer på om det finnes noen smart måte å få fikset en overgang slik at jeg kan bruke denne? Aner ikke hva som er forskjellen på koblingene dog..

Noen andre tips, hadde håpet å slippe å svi av 800.- på en fra SS, men ser nå at jeg bare MÅ ha skummlegger :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestill på Shinearama.. Der koster en slik 45 pund ca..

Du skal vel alikevel ha noe annet utstyr i samme slengen ;-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på felleskjøpet får du en orginal skumsprayer til denne spyleren til 249kr. var på felleskjøpet i går å bestilte en likens høytrykkspyler, så jeg tænkte å prøve den skumsprayeren. i denne katalogen ser du et bilde av den midt på side 11. http://nozebra.ipapercms.dk/Nilfisk/NilfiskConsumer/NO/Outdoor2010/

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på felleskjøpet får du en orginal skumsprayer til denne spyleren til 249kr. var på felleskjøpet i går å bestilte en likens høytrykkspyler, så jeg tænkte å prøve den skumsprayeren. i denne katalogen ser du et bilde av den midt på side 11. http://nozebra.ipapercms.dk/Nilfisk/NilfiskConsumer/NO/Outdoor2010/

Den skumkanonen til Kârcher funker ok.

Jeg tror du blir skuffet over den originale til NIlfisk. Ikke forvent barberskum i hvert fall.

Skikkelig skumkanon er nok veien og gå. Kjøp med en gang, ikke kast bort noen hundrelapper på noe som trolig ikke funker likevel. Ting som bare støver ned, er borkastede penger og derfor det dyreste man har.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den orginale til Nilfisk er helt latterlig, jeg har to liggende.. selges til førstemann som betaler frakten. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den orginale til Nilfisk er helt latterlig, jeg har to liggende.. selges til førstemann som betaler frakten. :)

den er ikke verdt arbeidet å pakke den inn engang, min står i hylla i garasjen og der står den vel for den er ikke verdt arbeidet å spasere bort til søppeldunken :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den er ikke verdt arbeidet å pakke den inn engang, min står i hylla i garasjen og der står den vel for den er ikke verdt arbeidet å spasere bort til søppeldunken :lol:

:) hehe, ok den er grei får krype til korset og bestille med en skikkelig foam cannon...

Som en liten tileggsopplysning kan jeg si at Alto 160`n er kraftig og er generelt meget fornøyd, men i det siste har den begynt å SPISE sikringer. Aner ikke hva det kan være, men hadde jeg ikke hatt automatsikringer hadde jeg vært ruinert.

Har hørt andre som har hatt samme problemet med Nilfisk. Noen som har idè for fiks? Noe reklamasjon tror jeg ikke jeg kan satse på da jeg kjøpe spyleren av en tidligere nabo, og har ikke kvittering.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra ledningen mer ut, feks dra ut en skjøteledning og legge den rundt huset kan fungere..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Røvertrikset til Berhard funker for å ta spennigstoppen ved start. :) Men hvis skjøteledingen er skikkelig lang og underdimensjonert risikerer en at maskinen ikke får den spenningen den skal ha.

Det koster ikke all verden å bytte til tregere automatsikring på den kursen du bruker til HT spyleren.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra ledningen mer ut, feks dra ut en skjøteledning og legge den rundt huset kan fungere..

Røvertrikset til Berhard funker for å ta spennigstoppen ved start. :) Men hvis skjøteledingen er skikkelig lang og underdimensjonert risikerer en at maskinen ikke får den spenningen den skal ha.

Det koster ikke all verden å bytte til tregere automatsikring på den kursen du bruker til HT spyleren.

Se der ja, når jeg tenker over så tar den ikke sikringen på langt nær så ofte når jeg bruker HT med skjøteledning på andre siden av huset.

Har et par gode tykke skjøteledninger, skal prøve å koble på begge etterpå og se om det går smertefritt..

Takk for gode tips! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive