Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Hei, har en 03mod civic type r som trenger en opp shining, masse swirls og en del hologrammer, hadde tenkt og levere den inn på forus bilpleie eller auto shine, men etter å ha snakket med andre som har vert innom der, ble jeg ikke overbevist om at de var rette plassen for meg.

lurer derfor på om det er noen flinke detailere i stavanger området som vil ta min bil?

Mvh. katalm.

Skrevet

fint at du ikke leverte bilen din til forus bilpleie , jeg hadde min inne der og for å gjøre en lang historie kort så etter endel lesing og god hjelp her inne så gjør jeg det selv nå

Skrevet

takker for tips, men syns den ditec behandlingen var litt i d dyreste laget.

er d ingen privatpersoner som har god erfaring og har lyst å få litt ekstra lommepenger? :)

Tommy
Skrevet

takker for tips, men syns den ditec behandlingen var litt i d dyreste laget.

er d ingen privatpersoner som har god erfaring og har lyst å få litt ekstra lommepenger? :)

I tilfelle ingen vil ta den privat, så leverer Stangeland bil andre løsninger en ditec.

Tommy

TOMMY'S CAR SPA FOUNDER
SWISSVAX CERTIFIED DETAILER

SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR

DCN APPROVED DETAILER

2017 RUPES AMBASSADOR

RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR

Tommy's CAR SPA (facebook)

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei,

Jeg kunne tenke meg å ta den bilen, men hva tenker du på? Bare rubbing / pollering eller full utvendig detailing? Kan nok få det til neste helg.

Hilsen

Staljin

Skrevet

Lekker bil som må tas godt vare på :) Min neste bil kan faktisk ende opp med å bli en EP3.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår