Gå til innhold

Cleaner Fluid Før Concorso


Anders

Recommended Posts

Hei :)

Jeg går med planer om å prøve ut Concorso for første gang i morgen, og har et par spørsmål i forbindelse med det. Bilen skal poleres med #83 fra Megs, men siden jeg fortsatt går og venter på Cleaner Fluid fra Swissvax, lurer jeg på om det er mulig å legge på voksen etter kun dette? Eller vil ikke voksen binde seg skikkelig til lakken da? En annen ting: jeg kommer til å legge på voksen ved hjelp av påføringspad, og jeg har sett enkelte som varmer opp paden i forkant. Er dette nødvendig med vokser fra Swissvax?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no

Er fint å bruke den for å fjerne eventuelle rester og oljer etter 83. Men du klarer deg fint uten også ;) Trenger ikke å varme opp puten på concorso, da den ikke er så hard. Men på f. eks mystery og divine er det ene fordel.

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meguiars Fan

Du kan oxo bruke glassrens på en microfiber for å fjerne oljer/fettstoffer ifra M-83.

Bruker det inniblandt på M-83, M-82 og M-80, da disse har mye olje i seg. Spesielt M-82 og M-80.

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...