offroad

Underlag for barnesete

En av nettbutikkene tilknyttet DCN har hatt noen svarte underlags"puter" for å beskytte bilsetene mot de skarpe kantene på barneseter.. klarer ikke å finne de igjen.. Bruker noen filleryer nå, men kunne tenkt meg noe som matchet det svarte skinninteriøret i outbacken litt bedre.. :lol: Tips?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Volvo selger en bra pattent på det. Vendbart så du kan bruke de til forovervent eller bakovervendt stol. Med hull til ISOFIX fester.

Nei, ikke full av Volvo loger...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var et jævlig godt spørsmål, hadde ikke engang tenkt tanken på at slike fantes. Har et barnesete som gir skinn- og alcantarasetene mine skrekk hver gang det settes inn.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var et jævlig godt spørsmål, hadde ikke engang tenkt tanken på at slike fantes. Har et barnesete som gir skinn- og alcantarasetene mine skrekk hver gang det settes inn.

Dei selge sånt på babybutikker rundtom også! Jeg kjøpte en hel del som går både på sete og rygg. Betalte vel 399,-

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte min beskytter på babycomfort,meget bra kvalitet,tykt sort stoff/plast på sete og oppover seteryggen.499kr....Slipper jeg angst hvergang barnesetet skal inn i baksetet :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en av de Blankbil linker til, den som heter 0560, har brukt den med Isofix bakover, og nå forovervendt med selefeste, begge deler er jeg fornøyd med, ingen merker i delskinnsetene mine etter ett år med en ilsint 2-åring på strøm :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en av de Blankbil linker til, den som heter 0560, har brukt den med Isofix bakover, og nå forovervendt med selefeste, begge deler er jeg fornøyd med, ingen merker i delskinnsetene mine etter ett år med en ilsint 2-åring på strøm :D

Samme her. Meget fornøyd!

Huskeliste: Handle et til fort som f..termin om 3 uker :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker liggeunderlag til 20 kr stykket. Uten merker i skinnet etter 2 års bruk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker et gammelt fleece-pledd brettet 4-5 ganger. Ingen merker i skinnet foreløpig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei de er har oransje stoff på ene siden, skum på andre og dekker både setebunn og rygg. Handlet de på Europris i sin tid. Men de i linken din beskytter antagelig nok. Det er setebunnen som slites mest av barnestoler med skarpe kanter. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive