kris1986

Zymöl Glasur

Hei! Skulle kjøpe meg en "premium" voks som jeg omtrent bare skal bruke på min egen bil, og trålte "alle" forum der ute for å finne en sommervoks som kunne passe meg bra. Det jeg ville ha var:

1) Gode egenskaper når det kommer til vannoppførsel

2) "Wet look"

Har både MG#26, Collinite 915 og Victoria Concours, Mayhem og Chaos (forøverig tre knallgode vokser), men ville prøve noe annet som ikke "alle" her på forumet har ;) Så en søndags morgen (ja, formen kunne vært bedre) kom jeg over en som var til salgs her på forumet for 700 riksdaler.

Jeg slo til.

1) Hvordan er voksen å bruke?

- Andre vokser som Dodo, Victoria, Swissvax osv. kan kanskje være hakket enklere å ta av, MEN tar man ett par paneler om gangen, da har jeg ikke noe å sette fingeren på. Den går av som en drøm. Å legge den på lakken er veldig behagelig. Den er passe myk og smelter lett.

2) Hvordan lukter den?

- Den har en behagelig lukt av vanilje og kanskje litt kokos, med andre ord en naturlig lukt, ikke Poorboy's "Nattys Red"-akrig (selvom den for all del ikke lukter vondt :wub: )

3) Hvordan er den når det kommer til vannoppførsel?

- Først vil jeg si at den "sheeter" vann ekstremt bra, her snakker vi Collinite 915-klassen, og de som har prøvd den vet hva jeg snakker om. Den beader også veldig bra. Runde og veldig stramme vanndråper.

4) Er den holdbar?

- Jeg har nå hatt voksen på bilen i to måneder uten å bruke Zymöl "HD Cleanse" først og jeg har heller ikke brukt Zymöl "Field Glaze" som inneholder 21% Carnauba Sap :shocking2: - men voksen er fortsatt bra! Den er jo selvfølgelig ikke like bra som dag en, men jeg er veldig fornøyd. (Skal dokumentere det med video og bilder)

Pene vannperler :)

DSC_0111.jpg

DSC_0114.jpg

DSC_0113.jpg

Her er en video av voksen etter jeg har dratt fjernet oljene fra svettingen:

Flere oppdateringer kommer :)

Kristoffer

4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var denne jeg hadde lyst på det, men var litt sen :P så da ble det Concours på meg.. Får vel komme med en kjapp review på den etterhvert :) men sitter igjen med mange av de samme oppfattningene som deg :) Zymöl er knall :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Bra du er fornøyd da, og review er alltid bra :)

Skal kjøpe HD Cleanse og quick detaileren fra dem snart, får masse skryt! Også sikler jeg vel litt på Destiny... men får la være ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vannskrekk ja :D

Flott test så langt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser absolutt ikke dårlig ut den voksen der. Stakkars Corsaen har fått vannskrekk XXL.... :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin test dette, moro å høre noe om Zymol også, skal jo være gode saker det :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for hyggelige kommentarer :)

Kommer nok en test av litt mer fra Zymöl snart!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin test dette :) Zymol virker som flotte produkter :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk bra sheeting på den ja....knallprodukt.

Zymöl er absolutt en premiumvoks..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive