norway_triumph

Nylakkert bil - hva bør brukes

Har lakkert en bil i 2k lakk (ikke vannbasert base +klarlakk m.a.o.) . Latt bilen stå innendørs i ca 14 dager for å gjennomherde HELT. Hvordan bør jeg gå frem mht polering. Bilen er en "sommerbil" så beskyttelse mot salt-/vinterveier er ikek så aktuelt. Er mere på jakt etter en skikkelig fin finish /top-coat. Er veldig nybegynner i forhold til nivået her på forumet, men disponerer poleringsmaskin (skil) som jeg har benyttet på vanlige biler med greit resultat endel gang.Her er jeg imidlertid klar for nye pads og annen type polish enn det jeg vanligvis bruker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lakkert en bil i 2k lakk (ikke vannbasert base +klarlakk m.a.o.) . Latt bilen stå innendørs i ca 14 dager for å gjennomherde HELT. Hvordan bør jeg gå frem mht polering. Bilen er en "sommerbil" så beskyttelse mot salt-/vinterveier er ikek så aktuelt. Er mere på jakt etter en skikkelig fin finish /top-coat. Er veldig nybegynner i forhold til nivået her på forumet, men disponerer poleringsmaskin (skil) som jeg har benyttet på vanlige biler med greit resultat endel gang.Her er jeg imidlertid klar for nye pads og annen type polish enn det jeg vanligvis bruker.

Jeg kan anbefale Swissvax Cleaner fluid pro+ Swissvax Concorso.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ovenfor eller Dodo Juice "Lime Prime" og en Dodo voks (her kan du også kjøpe samples for å prøve deg frem ;) )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer i Cleaner Fluid Pro og Svisswax - Mirage/Shield/Concorso osv...... Uansett hvilken Swissvax du kjøper så blir du ikke skuffet =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer også for denne combon :)

Skal selv bruke dette på bilen min når den er lakkert og herdet ferdig :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk, takk :)

Da er produktene bestilt fra lillehammer. Gleder meg litt til å prøve voksen som jeg har hørt mye god-ord om. Har ikke brukt swiss sine produkt før, antar det står greit forklart på produktene, men er det noen spesielle forhold/metoder jeg bør være obs på ??

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg bestilt SV var det med ett hefte hvordan du tar for deg alt far cleaner til voks. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive