Cyberdog

Autoglym 04B Extra Abrasive

Jeg har fått meg plass å stå og polere i helga, og siden jeg mistenker den røde lakken på 500n for å være ganske hard (Scratch X 2.0 viste omtrent ingen endring etter forsøk i fjor) så er jeg redd Menzerna Power Finish ikke skal være kraftig nok til å ta riper og swirls med Kestrel DAS 6 DA'en min. Erfaringsmessig har ingen bestilling jeg har gjort kommet så raskt at den er klar til lørdag så jeg kjøpte en Autoglym 04B Extra Abrasive fra Bodyshop serien til Autoglym hos BilXtra for å ha i bakhånd som litt kraftige saker hvis det trengtes..

ER det noen her inne som har erfaring med denne serien (er vel litt som å banne i kjerka men..) ? Er det FOR kraftig rubbing i denne her, hva kan den sammenlignes med?

Uansett så kommer jeg nok til å teste den og se om den gjør nytten nå i helga. (Håper egentlig Power Finish skal være nok men..

C

Endret av Cyberdog
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne skal nok fungere helt greit den. Jeg vet ikke om den er laget for bruk med DA, men det er vel strengt tatt ikke menzerna polishen heller :) Det skal litt til at rubbingen blir FOR kraftig med DA. Så lenge du har en finere polish å gå over med etterpå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne skal nok fungere helt greit den. Jeg vet ikke om den er laget for bruk med DA, men det er vel strengt tatt ikke menzerna polishen heller :) Det skal litt til at rubbingen blir FOR kraftig med DA. Så lenge du har en finere polish å gå over med etterpå.

Glimrende, da satser vi på en tilnærmet swirl fri bil i løpet av lørdag/søndag :)

C

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

04B er hakket mildere enn 03B, og er ifølge Autoglym det samme som finnes i flaskene merket "Paint Renovator" i forbrukerserien, så den er ikke særlig grov, men funker godt til sitt bruk allikevel.

edit; feilinfo, blandet to produktnavn. 04B er hakket grovere enn 03B, tenkte på 02B... 04B har jeg ingen erfaring med, men 03B cutter bra på roterende og er hakket mildere så da bør den kunne ta en del selv med DA maskin

Endret av rudilgr
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kurrant å kjøre 04B på en gammel robåt i plast?

Fant en liter til 200 spenn på jernia og klarte ikke dy meg :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive