fredsjo

Fjerne sot fra reflektor..?

Hei

Noen som vet om det lar seg gjøre å vaske vekk litt sot som har kommet på den ene reflektoren på en S-klasse? Er en pære som har røket eller lignende, så det har kommet litt sot eller noe annet møkk på reflektoren. De på verkstedet nekter å røre reflektoren da den visstnok ikke tåler noe som helst, og sier hele lykta må byttes, og det koster 20 laken.. :o

Må da være en annen og bedre løsning?

Fredrik

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis den må byttes så skader det jo ikke å prøve noe annet før du eventuelt kjøper ny.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vet ikke om reflekor er bedre/tåler mer på MB 124, men på min 124 har jeg demontert glasset og vasket med vindusrens og mikrofiber, ikke noe problem på den iallefall, har gjort det samme på en C-klasse 2002 modell, gikk bra der og.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Noen som vet om det lar seg gjøre å vaske vekk litt sot som har kommet på den ene reflektoren på en S-klasse? Er en pære som har røket eller lignende, så det har kommet litt sot eller noe annet møkk på reflektoren. De på verkstedet nekter å røre reflektoren da den visstnok ikke tåler noe som helst, og sier hele lykta må byttes, og det koster 20 laken.. :o

Må da være en annen og bedre løsning?

Fredrik

20 laken for en lykt? SYYYYYYKT! Ville prøvd å vaske det vekk først da ja ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

20k for en lykt... jaja, da hadde jeg forsøkt ebay om ikke rengjøring gjør susen ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive