Franko

Nybegynnerpakke DA Maskin Kestrel DAS6

Ser at Shinearama har en pakkepris på DA maskin og Meg.# produkter. Maskinen er KESTREL DA S6, med tilhørende tre puter fra MEGUIARS (sort,gul og rød). Av polering er det Meg#80 samt 83 som følger med. Alt dette for 128 pund.

Noen som har erfaringer med denne maskinen, og eventuelt produktene. Blir det moms og toll på hele pakka, når det skal til avgiftslandet Norge. Hva blir sluttsummen på da inkl frakt. Jeg er sugen på denne pakka, men trenger tips om dette er noe å satse på.

Franko

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener og ha lest en plass at det er den maskina som er næmest megs.220.Er nok en pakke du kommer til og bli fornøyd med vil jeg tro ;)

Gode produkt er det i allefall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte denne pakken pluss liten bakplate og små sonus pads. Er toppfornøyd med maskinen, men har ikke blitt helt kompis med MG80 og 83 enda. Synes det er for lite "cut" i produktene.

Jeg hjalp en kompis med en sort Hummer H3 i helga, og på den brukte vi MG Ultimate Compound og burgunder og gul MG pads på hele bilen.. Dette fungerte knallbra! Dette tok alt av swirls, og noe RDS.. Avsluttet med cleanerfluid lagt med sort MG pad og shield voks for hånd.

Prisen hit til norge er jo grei å regne ut, bare ta totalpris med frakt og legg til 25% MVA.

Løp og kjøp :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva i all verden gjør denne tråden under Scandicshine? :blink:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra maskin vertfall. Sleng med noen Sonus pads og en backing plate for 4" pads. Greit å ha for å komme til vanskelige plasser:-)

Ellers har jo Sonus noe spennende polish. Har bestilt denne serien selv for test:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget bra maskin vertfall. Sleng med noen Sonus pads og en backing plate for 4" pads. Greit å ha for å komme til vanskelige plasser:-)

Ellers har jo Sonus noe spennende polish. Har bestilt denne serien selv for test:-)

Må man skifte kontakten på maskinen siden den kommer fra England, går utfra at det er 222 v.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Meguiars sin må du det, eller eventuelt kjøpe en adapter på clas ohlson. Men på Kestrel sin kan du kjøpe eu varianten med vanligt norskt stikk. Men skyndt deg å bestill i dag. De blir solgt FORT!! Og det er bare ett lite parti de har inne nå.

http://shinearama.co.uk/product.php?id=KES-DAS6-EU

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at det er 5% hos Shinearama ;)

Legg ting i handlekurven, gå til handlekurven, fyll inn "dcno5" på "Voucher code:", trykk update basket.

PS: mods burde gjerne flytte denne tråden før Ketil river hodet av oss :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at det er 5% hos Shinearama ;)

Legg ting i handlekurven, gå til handlekurven, fyll inn "dcno5" på "Voucher code:", trykk update basket.

PS: mods burde gjerne flytte denne tråden før Ketil river hodet av oss :P

Da var handelen i boks!!!!!

Takker alle for super hjelp.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flyttet til riktig kategori.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive