icodden

Foam cannon passer ikker?

Hei, fikk nettop en foam cannon til min foma 747 fra scandicshine. Bestilte en som skulle passe foma, men den er for tykk for selve pistolen til HTen.

Kan jeg kjøpe adapter eller har jeg bare fått feil foam cannon?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis endestykket ditt er av messing eller så er det mest sannsynlig for Foma. Den jeg fikk passet heller ikke så godt og måtte bruke ganske mye makt for å få den på plass. Og måtte ha verktøy for å ta den av.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er ikke messing. Helt sort. Men ganske tykk. De to "tappene" som stikker ut er for store.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eg gjorde var å bruke en fil på messingkoblingen på foamcannon der den ikke passet helt. Funket gull etterpå lett å bytte mellom den og lanser.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er ikke messing. Helt sort. Men ganske tykk. De to "tappene" som stikker ut er for store.

Hvis du ser på denne linken så ser du de forskjellige, den du skal ha er vel Bosch sin kobling.

Det eg gjorde var å bruke en fil på messingkoblingen på foamcannon der den ikke passet helt. Funket gull etterpå lett å bytte mellom den og lanser.

Var det mye som du måtte file bort? Jeg har tenkt på det samme selv, men gjor ikke det pga at jeg var redd for at den skulle begynne å lekke...

Endret av BjornHE
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at jeg har fått Karcher sin nå. Skal ha bosch sin ja ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive