Gå til innhold

Er det noen GDS produkter som duger?


Martinsh

Recommended Posts

Hei godt folk!

Det har seg sånn at jeg har stor tilgang på GDS sine vaskeprodukter, men litt usikker på om noe av det duger.. Noen som har noen erfaringer med GDS sine produkter?

Har så langt hatt positive erfaringer med Strovels FoamWash og Alfanol HD special. Men usikker på hva det andre skal være godt for.

Og en siste ting.. De har noe som heter glanstørk, et såkalt avrenningsmiddel. Er dette noe jeg kan bruke for å lette tørkejobben? Jeg ser på Karcher sine hjemmesider at de selger noe liknede der som man har rett på HTn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vet? Alle On the run og Esso stasjoner bruker disse produktene. Ingen som har brukt for eksempel avfettinga på selvvasken på esso på vinterstid og kan melde om den duger eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd noen av de. Og du kan godt vente litt mer enn én time før du bumper din egen tråd.. :) Patience, young Jedi, patience.. ;)

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

General Lee

Hei godt folk!

Det har seg sånn at jeg har stor tilgang på GDS sine vaskeprodukter, men litt usikker på om noe av det duger.. Noen som har noen erfaringer med GDS sine produkter?

Har så langt hatt positive erfaringer med Strovels FoamWash og Alfanol HD special. Men usikker på hva det andre skal være godt for.

Og en siste ting.. De har noe som heter glanstørk, et såkalt avrenningsmiddel. Er dette noe jeg kan bruke for å lette tørkejobben? Jeg ser på Karcher sine hjemmesider at de selger noe liknede der som man har rett på HTn.

Har prøvd den del forskjellige såkalte avrenningsmidler og de fleste funker bra, måten de funker på er at de bryter ned overflatespenningen i vannet så det renner lettere av. Men les datablader, er en del som inneholder mye 2-propanol, som tar voks lett.

Funker like bra med en vanlig billig QD, og det blir blankere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spent på hva det avrenningsmiddelet er :) Kan vell sikkert brukes som Drying aid? Ihverfall jeg som har Karcher HT kan vell fylle litt på såpebeholderne og sette HTn på minimum. Da skal jo dette såkalte avrenningsmiddelet komme ut sammen med litt vann. Har det noe for seg? Tror dere jeg kan bruke det som lube/QD?

Jeg har tillgang på alle produktene som er beregnet til automatvask samt noen som ikke står listet opp. Aktuelt å bruke, eller bare glemme? Foamwashen til GDS er min nye favoritt uansett, så den holder mål (Les: Foamwash, ikke skumavfettingen)

Linker til endel av produktene jeg har tillgang på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...