Gå til innhold
Goliath

Scandicshine Hos Detailing Bliss Forum

Recommended Posts

Goliath    0
Goliath

Veldig artig å se SS sponsorbanner hos Detailing Bliss forumet men til hvilken nytte gjør denne sponsingen egentlig når SS a- er på norsk, B- er dyrere på produkter enn utlandske webshops og c- har landsdekkende frakt samt Detailing Bliss har primært amerikanske medlemmer?

Misforstå meg rett; jeg syntes det er genialt at SS sponser men hos Detailing Bliss sitt forum? hm.

Endret av Goliath

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine / Ketil    257
Scandic Shine / Ketil

Er fordi jeg og Carlos (Nica) som driver forumet er gode venner, dermed får jeg en fin pris for å sponse! Dessuten er det, det beste forumet der ute ;) MEN, du la jo merke til banneren og er fra norge? hehe.

Dessuten sender jeg div varer over dammen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Goliath    0
Goliath

Håper du ikke tok posten min for negativ kritikk av noe slag men som selger av yrke, var sponsorplassering ved første øyekast litt merkelig :)

Forumet der er veldig bra men som nordmann, er det mer spennende å diskutere på dette forumet da forholdene og forutsetningene rundt detailing, kjøp av produkter osv. er mer relevant her for mitt vedkommende. Jeg syntes også det er bedre å bidra til eget community fremfor store internasjonale fora. Blir mer personlig og man kan enklere sette sitt eget preg på forumet.

Om jeg kan spørre; hva slags varer sender du over dammen? Kunne aldri tenke meg at et norsk webshop hadde vært å foretrekke mtp. priser/levering/frakt når det finnes rimeligere alternativer i utlandet. Man får kanskje trekke fra norsk moms ved utsendelse :hmm:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scandic Shine / Ketil    257
Scandic Shine / Ketil

Hehe, tok det langt i fra negativt.

Sponser DCN også jeg, den dagen de bestemmer seg for å ha reklame på sidene :)

Detailingbliss er forresten ikke stort i forhold til f. eks detailingworld. Men kan ha noe med at jeg kjenner "kjernen" der.

Diverse varer som man ikke får kjøpt i usa, alt fra 3m backingplates til spesielle avfettninger osv. Er til de spesielt interesserte ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig