BalleKnalle

Klasse High Gloss Sealant Glaze

Noen som har erfaringer med denne?

highglossapp1.jpg

Det påståes en holdbarhet opp til 12mnd? Kjekk til vinteren kanskje?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mange som påstår mye rart når dte gjelder holdbarhet.

Tror du skal ta 12 mnd. med en diger klype salt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp.. da er det i california de har testet den hvertfall.. Jeg går god for MirrorGlaze 21 2.0 (hvis du kjøper den, kjøp 2.0, mye lengre holdbarhet)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... nå spurte jeg etter erfaringer ikke synsinger :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klasse twins skal gi veldig lang holdbarhet! Du klarer deg i alle fall over vinteren. Minuset er litt vanskelig å jobbe med og gir ikke mye for looks! Sterilt, men er jo bare å toppe med voks. Go for it!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en kompis kjøpte en bil for to år siden, på høsten. Han polerte den grovt med biltema og la på hardvoks fra biltema.. den var det perler på som faen etter vinteren den, og da kjørte han ofte daglig fra sarpsborg og til ås- pluss bilen står alltid ute..

Det hadde ikke jeg trodd

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klasse lager ganske holdbare produkter! Tilogmed Glare skryter av Klasse, og det er jammen ikke mange Glare skryter av! :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off topic; hvor ble det av han glare-elskeren? lenge sia jeg har lest noe om hvor enormt fantastisk det var.. dere som testet det, var det bra eller?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La på klasse sealent 3 lag i midten av april, blandet litt wax booster i den. La den og på vinduene, beading efekten er der enda. Fikk mye sevje fra trær på bilen på våern, men det var lett å vaske bort. Hadde et lag med Pinnacle Liquid Souveran Wax over noe som ga litt mer dybde(selv på hvit bil), men dette laget er nok vekke nå. Tror klasse er en meget bra base som gir veldig bra holdbarhet.Den er vannbasert, uten silikong og kan legges i så mange lag du vil. men den krever minimum 12timer mellom vert lag. Har brukt QD etter vask, noe som nok bedrer holdbarheten. . La kun et lag på viduene, og de har fått gjennomgått med vidusspylerveske osv, men de beader enda :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte klasse sealant i vinter. Den fungerte veldig bra! Holdbarheten er veldig bra. Anbefales for de som ikke orker og vokse bilen hver dag :) Litt tung å jobbe med men etterlater en steinhard hinne på bilen.

Denne skal jeg helt klart bruke i vinter også!

Endret av Chrisjs
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive