KarlM

Hjelp!! Fugleskit har gitt riper i lakken

Fikk noe måkeskit på lakken og forsøkte å fjerne det med QD og MF-klut. Ved et øyeblikks utenksomhet la jeg litt press på kluten da jeg skulle tørke det vekk, og plutselig var det massevis av stygge småriper i lakken. Er det noen som har tips til hvordan jeg kan få fjernet/bedret dette? Jeg vet ikke hvor dypt det går, men jeg kan kjenne dem når jeg drar en negl over.

post-1524-079622900 1276944021_thumb.jpg

post-1524-060437000 1276944022_thumb.jpg

post-1524-046521200 1276944023_thumb.jpg

post-1524-028027300 1276944024_thumb.jpg

Endret av KarlM
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som fine riper,så det er sikkert ikke noe problem og fjerne med en maskin.DA eller roterende.Medium polish.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar :D

Har du tips til hvilke typer polish jeg kan bruke? Helst noe som er lett tilgjengelig på div. bilpleiebutikker.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar :D

Har du tips til hvilke typer polish jeg kan bruke? Helst noe som er lett tilgjengelig på div. bilpleiebutikker.

Hvis du skal hande på butikker, altså ikke nettbutikk, kan det hende at de har Meguiars Scratch X 2.0 - denne tar en del riper. En del arbeid hvis det skal gjøres for hånd, mens med maskin (DA) går det rimelig kjapt.

Meguiars Ultimat Compound tar enda mer, men har ikke sett denne i noen butikker enda. Også hånd eller maskin (DA)

I Internettbutikker kan du jo gå for Scholl s30/s40, 3M Gul/Blå eller Meguiars 83/80 eller 205. <- Meguiars har vi vell ingen profforhandlere i Norge? Bit meg hvis jeg tar feil der :)

Endret av ESPP
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ultimate Compund selges på bilxtra. Ihvertfall i Bergen. Sett den til 199,- og 209,- Ingenting å si på den prisen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ultimate Compund selges på bilxtra. Ihvertfall i Bergen. Sett den til 199,- og 209,- Ingenting å si på den prisen.

Kommer langt med den.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive