Bjerknez

Erfaringer med AutoGlym Palm Aplicator?

Noen her som har testet eller har erfaringer med denne?

Har sett den på mange bensinstasjoner og synes faktisk ikke den ser så dum ut....

Tenkte da i hovedsak til bruk for påføring av voks og eller produkter som Kleanerfluid etc...?

Den koster vertfall 149,- på de stasjonene jeg har vært på og 125,- på NAF sin nettbutikk hvis man er medlem...

532280.jpg

5322802.jpg

5322803.jpg

Endret av Bjerknez
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en slik, og liker den godt. Brukt den til diverse LSP men tror nok helt sikkert at den duger bra til lakkrens o.l. også. Fin/lett å jobbe med, og gir litt variasjon i grep i forhold til vanlig pad.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer også på om disse er dugenes, til info så finnes de også å få på torshov bilrekvisita.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

selv syns jeg tanken er god, men syns den er for flat, skulle vært noe mer stuffing i den for å få bedre grep.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde den på hånda på en BilXtra sjappe, passa dårlig for meg, fikk elending grep syns jeg. Sånn er det når man har kontorfingre :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har forøvrig også sett denne i fargen blå, men da med microfiber overflate istede for skumgummi.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har disse på jobb, men jeg har ikke prøvd de. Synes de ser litt "Donald" ut, og ser ikke helt poenget.. Når det gjelder påføring av CleanerFluid brukte jeg håndpad første gang. Da brukte jeg MYE produkt, og sleit med å fjerne CF'en.

Andre gang brukte jeg en stor sort MG finish pute/liten sonus finish pute på Kestrel DA maskin, og da gikk det som en drøm. Jeg brukte en brøkdel av produktet, og gjorde samtidig en mye bedre jobb. Ikke noe problem å buffe av CF'en etter å ha lagt den på med DA maskinen heller. Anbefales på det varmeste!

:)

Jon A

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker slike sammen med AG glass polish og syns det er helt genialt.

Kommer til helt ned i hjørnene på ruten uten problemer.

Tror jeg må få tak i noen med MF til å bruke sammen med fast glass.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes de både ser og føles skikkelig "jalla". Passformen til min hånd var sånn ca terningkast 0,001.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive