benger

Fjerne Ditec behandling.

Hei!

Hvordan kan man fjerne en ditec behandling? Er det å se på dette som en flersteps jobb med claying og lakkrens før polish og LSP påføres?

Handlet meg en ny bruktbil her om dagen (E36 BMW 328ia Cab). Kommer sikkert en tråd om den etterhvert.

Denne har blitt behandlet hos Ditec. Fargen er mørk grå-svart metallic. Masse hologrammer og kjørespor som syntes meget godt i sollys. Er heller ikke fornøyd med

glansen i lakken, så vil gjøre noe med det dette.

Har for noen uker siden gått til innkjøp av CG 5050 concorse voksen. Liten vits å legge dette oppå ditec belegg med masse striper og drit under.

Tips mottas med takk :)

Edit: skrivefeil

Endret av benger
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det lenge siden behandlingen er utført?jeg holder på åpolere en landcruiser som hadde vært ditec behandla,jeg vaska bilen claya den,å ser ikke ut som den har noe ditec igjen på lakken,går fint å korrigere ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ditec er ikke noe mer hokuspokus enn andre sealere, så dette er ikke noe problem å fjerne i en vanlig poleringsprosess :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ditec er ikke noe mer hokuspokus enn andre sealere, så dette er ikke noe problem å fjerne i en vanlig poleringsprosess :)

Ok det høres da bra ut :) Tror det er gjort ganske nylig. Bilen er hvertfall veldig glatt i lakken.

Skal prøve å få til en liten worklog på amatørnivå når den tid kommer.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive