Gå til innhold
Fr0d3

Søkemotor!

Recommended Posts

Fr0d3    9
Fr0d3

Søkemotoren bør være enkel i bruk og få gode treff på det som det søkes etter, spesielt for nye medlemmer som sikkert ikke alltid vet hvor alt ligger. Selv så har jeg brukt søkemotoren en god del, og tidligere fungerte den helt OK, men nå har det skjedd ett eller annet med den. Først og fremst så har den begynt å stamme (mange like treff/emner kommer opp, se bildet under). Dette er sikkert en bug i den nyeste versjonen? Skulle også gjerne sett at et utdrag av selve innlegget det henvises til står her, i og med at det ikke er sikkert man fant det man letet etter, og må klikke fram og tilbake. En annen ting er at den relative %-vise treffsikkerhet er borte! Brukte denne hele tiden når jeg søkte etter noe tidligere, og den var effektiv for min del i hvert fall.

Mulig dette er filleting, men kan godt skjønne at nye medlemmer poster nye like emner når de ikke finner det de leter etter i søkemotoren. Er det mulig å ta en kikk på funksjonen til søkemotoren?

post-976-042011900 1276468111_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis    534
Dennis

Skal ikke være slik, skal se nærmere på det i løpet av dagen ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jan Erik Rasmussen    1
Jan Erik Rasmussen

Skal ikke være slik, skal se nærmere på det i løpet av dagen ;)

Ser ut som om indexeringsresultatet er duplisert. Enkleste er vel å slette indexeringsresultatet og gjøre en ny komplett indexering

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Terjeo    112
Terjeo

Er det mulig å spesifisere hvilket underforum du skal søke i, eller søker den i hele forumet uansett?

Jeg har ikke finne noe underforum å søke i i hvertfall, savner det litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ad|oS    337
Ad|oS

Dersom du trykker på tannhjulet til høyre for søkevinduet kommer det opp et nytt vindu der du kan velge underforum du ønsker å søke i.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dennis    534
Dennis

Den søke feilen hvor det kom flere like resultater er nå fikset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Drumlin    1
Drumlin

Er det nødvendig med valideringen som hindrer en i å søke etter ord som er færre enn tre bokstaver? Det er mange bilmodeller man da ikke kan søke etter, for eksempel de fleste av Audi sine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øivind    32
Øivind

Jeg bruker google... best treff.

F.eks "Audi A5 site:detailersclub.no"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig