Gå til innhold
NeDD

Washed, Cleaned and Waxed:

Recommended Posts

NeDD    1 218
NeDD

Ikke en stor jobb da eier ikke ønsket polering, men nok til å lage en liten tråd for å holde liv i Show N`Shine. :)

Når en bil er 2 år gammel, aldri stått i garasje, vasket maks 10 ganger på et år, så setter det sine preg.

Hele bilen hadde noen små oransje prikker. Var akkurat som om det var overflate rustprikker? Var et hekkan å få clayet bort alt!

Hadde kun mobilkamera tilgjengelig, så det var umulig å få tatt bilde av det, men mulig dere skjønner hva jeg mener med de prikkene.

Vask:

Nxt såpe

2 BM

Cobra Wash mitt

Cobra wave drying

Motor:

DP Engine Degreaser

Nxt såpe

2 BM

EZ Brush

Meguiar's wash mitt

Cobra wave drying

Bumper care

Felger:

Meguiar's All wheel cleaner

Nxt såpe

EZ Brush

Meguiar's wash mitt

Swisswax wheelbrush

Cobra wave drying

Dekk fornyer på dekkene

Lakk:

Pinnacle clay

Meguiar's clay spray

Jetsealer

Bilen skulle kun vaskes, renses (kun clay etter eiers ønske) og vokses. Ellers så skulle all sand og dritt inni i hjulbuer vekk, samt en motorvask. Lakken ble glatt etter clay, og veldig glatt etter Pinnacle´n. Nå spørs det hvor lenge det varer da vi ikke skulle ta lakkrens eller polere.. Skal se om jeg får tatt et bilde av denne bilen senere, da den går i samme distrikt som oss..

Hadde vi fått bestemt hadde denne fått full polering. Da hele planen er dekorert med reklame, så hadde det ikke tatt langt tid, utenom dørene som er fulle av bokstaver. Det var vertfall nødvendig å gjøre noe!!

1.jpg

2.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

9.jpg

13.jpg

11.jpg

12.jpg

8.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Denne hadde jeg ikke sett heller, liker ikke at poster sniker seg forbi her inne...he he

ble bra det....rene dekk og felger gjør virkelig susen på biler...hva brukte du på dekka?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig