kris1986

Nanolex Professional lakkforsegling

Har er par biler som jeg skal "glassere" som faren min sier det, tenkte da på Nanolex Professional lakkforsegling siden man kan få opptil 5 år beskyttelse med ph-nøytral vask 1 gang i uken.. Noen som har prøvd denne?

Siden jeg har 2-3 liter med MG#21 2.0 trenger jeg ikke å bruke penger på noe som holder i ett år :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke prøvd det selv, men er veldig fristet iogmed at det varer lenge, og ser ut til å sheete greit..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Popp: Nanolex og Nanolotus er to forskjellige leverandører som benytter seg av nanoteknologi

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nanolex på Golfen til ho mor, har ikke vært på mange mnd så kan ikke si hvor lenge det virker..

Hvordan kan de love 5 års holdbarhet på noe som nettop er utviklet ?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det har vært utviklet for en stund siden, og testet grundig før de lanserer det til kundene?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke jeg som hadde sittet og venta fem år før jeg lanserte noe hvertfall.

Men det kom nettop en ny versjon da.. Tipper det er lab-tester som tilsvarer 5 års vask og slitasje

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd professional. Jeg tror holdbarheten er mere 2 år enn 5 år.Kommer an på hvor mye sterke saker som kommer på bilen. det er lett å bruke, og glansen er god.Brukte den sist før i uka.På dusjkabinettet :) Bilen jeg tok test på var visst veldig lett å vaske etter en måned i regn, sol og snø.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir bra skitavstøtende med Nanolex ja, gamla har kun spylt bilen siden jeg la på og jeg ser enda ikke noe grunn til å vaske bilen noe mer :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Popp: Nanolex og Nanolotus er to forskjellige leverandører som benytter seg av nanoteknologi

My bad, leste Nanolotus automatisk når jeg leste topic :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Videoen du er jeg teste NanoLotus på gamle firmabilen til faren min :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Produsenten nevner i en bi-setning (lab)tester som indikerer inntil 5 års holdbarhet på Proff.

Det de sier (og som også blir nevnt i tråden) er inntil 3 år for helt nye biler og inntil 2 år på nyere bruktbiler.

Personlig vil jeg si ca 2 år for Proff og ca ett år for Premium.

Tror jeg skal være på ganske trygg grunn da...best å holde seg der...i det lange løp.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive