ØyvindBraaten

Sandblåser?

Hei. Noen som kjenner til noen som kan sandblåse for en riktig pris? Gjelder en Opel Kadett C Coupe. Snakk om å sandblåse gulv foran og i bagasjerom, alle fire hjulbuene samt hjørnene på taket og en girtunnel som er tatt ut.

Aller helst i Hedmark/Oppland og rundt Oslo området. Er fra Elverum selv, så greit å slippe og kjøre for langt :)

Takker for svar :)

Endret av ØyvindBraaten
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder til en ikke så langt fra meg som får mye skryt. Har tenkt å bruke han selv når jeg skal sandblåse prosjektbilen min..

Monsbakkens Sandblåserservice

Rørsvegen 400

2380 Brumunddal

Telefon 90 54 34 15

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller se på dette som en gylden anledning til å kjøpe inn sandblåsingsutstyr selv B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å ringe Torby, sendte også en melding til nr. Men ikke fått noe svar.. Noen du kjenner? Eller eventuelt har mulighet til å dunke litt i ræva?

Hehe, så sant så sant Ståle, men leit å kjøpe inn dyrt utstyr for å bruke det kun en gang. Med min evne til å bli uvenn med klokka titt og ofte, klarer jeg nok kun å bygge en slik bil på 7år. Blir ikke mange bilene i livet da for å si det slik ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å ringe Torby, sendte også en melding til nr. Men ikke fått noe svar.. Noen du kjenner? Eller eventuelt har mulighet til å dunke litt i ræva?

Hehe, så sant så sant Ståle, men leit å kjøpe inn dyrt utstyr for å bruke det kun en gang. Med min evne til å bli uvenn med klokka titt og ofte, klarer jeg nok kun å bygge en slik bil på 7år. Blir ikke mange bilene i livet da for å si det slik ;)

Beklager sent svar. Kjenner ikke vedkommende nei, bare fått høre av folk jeg kjenner at han gjør bra arbeid. Ikke noe mer enn det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive