Gå til innhold

Foamspray


daniel

Recommended Posts

Hallo

sånn bare på gøy så kom jeg på (imens jeg vasket dassen med noe Jif-greier) at denne sprayflasken fra jif burde kunne duge som minifoamgunspray - kall det hva du vil - så straks den ble tom så hadde jeg en dæsj maxisuds2, litt vann og så bar det ut i uteboden\poleringsboden\utstyrsjappen for å skumme Hummer H2`en. Kom på at jeg hadde iphone i lommen så da ble det en liten videosnutt og.

hva denne kan brukes til og hvorfor er jeg faktisk usikker på men jeg ser for meg inni dører, på småplasser hvor man ikke vil dynke ned hele bilen med foamgun, en liten minidetail av hva som helst.

nok mas fra meg, her er videoen;

en liten baktanke er jo kanskje at min sønn (som bare er 2mnd`er) må ha noe å foame lekebilene med og :)

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vel egentlig det burde ha vært en full S&S av hummeren jeg. Sønnen din kan da ikke kjøre noe annet en den blanksete lekebilen på lekeplassen :lol:

full SS er planlagt :) kommer etterhvert med foamsprayen i full bruk =)

Hehe - bra. Dette gav meg noen ideer til mini-S&S utover sommeren ja :)

det er godt å kunne inspirere andre :)

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stein86

Brukte nøyaktig den samme flasken til bilberryen min tidligere, helt til jeg kjøpte skikkelige skumsprayere til bruk på meguiars-flaskene.

(Ligger et bilde i en gammel tråd jeg skrev på en Caddy detail, fotobøtta funker ikke på jobb så kan ikke linke til bildet desverre.)

Bruker nå skumsprayere sammen med G101 inni dørene,dekk, hjulbuer o.l og til bilberry er det helt konge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...