bmwmsport

Polering/lakkrens i Oslo/Romerike-området.

Heisann :)

Jeg har en 2007 3-dørs 1'serie BMW som trenger en omgang lakkrens/polering.

post-1801-037755300 1275935036_thumb.jpg

Bilen er Carbonsort (Sort med blåskjær) og har en del vaskeriper etc. som jeg gjerne skulle vært kvitt.

Venstre bakskjerm på bilen er lakkert i Mai måned, etter en karosseriskade (Stenshagen Bil), men resten av bilen trenger nok en dyperegående rubbing/lakkrens.

Er det noen her i området som er interessert i å ta på seg en sånn jobb?

Jeg bor på Kløfta, og jobber på Skedsmokorset (KOED AS), men tar gjerne turen til Oslo også, om det skulle være nødvendig :)

Mvh

Geir Ove Lilleeng

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Geir Ove,

og velkommen hit :)

Om du vil ta turen til Oslo så er Brynjar her inne en meget dyktig mann. Ellers så har du Bernhard som holder til i Ås, selv om det blir litt lenger unna - men også veldig flink! Eller Ørjan som også holder til på samme sted i Ås. Veldig dyktige karer alle tre :) Send en PM til en av dem så ordner det seg nok med en virkelig kosmetisk overhalling.

Mvh Dag/Swissvax

Endret av Dag/Swissvax
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann :)

Jeg har en 2007 3-dørs 1'serie BMW som trenger en omgang lakkrens/polering.

post-1801-037755300 1275935036_thumb.jpg

Bilen er Carbonsort (Sort med blåskjær) og har en del vaskeriper etc. som jeg gjerne skulle vært kvitt.

Venstre bakskjerm på bilen er lakkert i Mai måned, etter en karosseriskade (Stenshagen Bil), men resten av bilen trenger nok en dyperegående rubbing/lakkrens.

Er det noen her i området som er interessert i å ta på seg en sånn jobb?

Jeg bor på Kløfta, og jobber på Skedsmokorset (KOED AS), men tar gjerne turen til Oslo også, om det skulle være nødvendig :)

Mvh

Geir Ove Lilleeng

Jeg tar også på meg jobber og kan om ønskelig komme oppover til deg ta kontakt på pm vist ønskelig

Mvh

Alex

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kløfta / Skedsmokorset - i det området har du Busch og AndreasL også. Busch er kanskje litt opptatt med ny-huset, men Andreas (som også har den del biler "på samvittigheten") driver for fullt for tiden ihvertfall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg holder også til på Skedsmokorset, men har ikke så mange biler "på samvittigheten" da....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde ikke være problem å få tak i folk i nærområdet hvertfall :) Hvis du går inn på show n' shine tråder så ser du fort hva de enkelte er gode for.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen, og takk for gode og utfyllende svar! :)

Jeg har vært i kontakt med Andreas Lie pr. PM, og hvis vi kan finne en tid som passer for oss begge, så tror jeg han skal få "æren" av å forbarme seg over min lille BMW.

Ser forøvrig fram til å følge med på dette forumet framover!

Sålangt er jeg meget imponert over respons og brukervennlighet!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive