Gå til innhold
theDodo

Dodo Juice er tre.

Recommended Posts

theDodo    20
theDodo

Vel, kan du tro at kun tre år siden ble Dodo Juice født. Men baby Dodoen kom ikke inn i denne verden som en ørne-kriger som den har blitt idag. Å nei. På den tid, nettop ut av rede, lanserte vi med:

- 5 vokser i glass krukker

- 4 distributører i England

- Ingen som hadde hørt om oss, med null referanser til Dodo Juice i google

Idag, tre år senere, så har ting endret seg:

- en produkt samling på over 180 unike varer, incl tredje generasjons voks oppskrifter i plast krukker

- over 130 reselgere verden over incl 40 profesjonelle detailers - fra Island til Australia og mange land imellom

- Dom er verdensberømt og er invitert til Oprah i neste uke, plus vi har over 250,000 google referanser

Mye av dette er takket være dere i the detailing community, som så at vi ville gjøre ting anerledes, hånd lage kvalitets produkter med forskjell og uten myten, feilinformasjonen og de unødvendige komplikasjonene som ligger i dagens marked. Selfølgelig, det er ting vi kunne gjort bedre og noen ting ble mer komplisert en vi trodde, men vi jobber med de tingene. Og det er noen negative some fortsatt tror vi driver noe uerlig og likedan, eller værre, men de bruker nok folje hatter i hjemmestuen for å beskytte mot hjernelesing og ser på omspillinger av X-files.

Så dette er en stor takk til dere i DCN og våre kunder verden om (nesten 1000 fans på facebook og med 70 ganger så mye salg som i 2007). Jeg vil også takke alle våre reselgere, spesielt de tidlige, som trodde på oss og ga oss en sjanse for å få ut produktene våre.

For å feire vår tredje bursdag så gir vi bort en utrolig spesiel krukke med voks. Jeg har gitt den navnet 'The Golden Juice' og Dom synes det var bra. Dette er en krukke vi fikk laget i 2007 rett etter vi lanserte for å konkurere med de 10,000.- supervoksene, men vi trengte aldri lansere den. Ting gikk som smurt allerede.

Her finner du reklamen vi setter inn i autoblader de neste månedene og all informasjon om konkuransen kan bli funnet her: http://www.dodojuice.com/birthday/

Dodo-Juice_3rd-bday-ad_Jun-2010.jpg

Takk fra Dom, pj, Kev, Andy, Jez og Mike - og alle andre som har hjulpet oss i veien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Essiek    384
Essiek

Gratulerer med dagen - passer bra siden det er min egen bursdag i dag også :)

Får vel snekre sammen et bidrag og sende avgårde til dere :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Han5y    120
Han5y

Gratulerer med dagen! Og gratulerer til EssieK! :)

Må takke DODO for mange fantastiske produkter, og vil fortsatt bli hyppig brukt her hos meg. :)

Det jeg også liker med DODO, er at dere 2 er helt normale folk, som kom opp med et sinnsykt konsept, som faktisk lyktes godt med. Og det beste av alt, at de presenterer seg på forum, hjelper kunder på forum med DJ-spørsmål, og er tilgjengelig. Tror jeg aldri har opplevd at produsenter skriver på detailerforumer før. Creds :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
cotte78    389
cotte78

Got nothing to do, without the DODO.B)

Gratulerer med dagen til Dodo juice og EssieK.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
theDodo    20
theDodo

gratulerer til deg EssieK, håper du har en god feiring.

takk for gratulasjoner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MortenB    5
MortenB

Grattis med dagen Dodo :) Er VEEEELDIG fornøyd med min Purple Haze :) Keep up the good work :)

Grattis med dagen til EssieK også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
PH/Blankbil    111
PH/Blankbil

Gratulerer alle i Dodo Juice!

Er stolt over å kunne selge produktene deres her i Norge, jeg har fått mye hyggelig tilbakemeldinger på Dodo Juice. :)

Stå på videre! :)

Gratulerer også til deg EssieK!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Brynjar    1 477
Brynjar

Gratulere så mye med dagen:-)

Feeet vokskrukke kan man si:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tomas    339
Tomas

Gratulerer med 3-års dagen :fun:

Det der var jo virkelig en eksklusiv krukke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stein86    158
Stein86

Gratulerer så masse med 3-årsdagen. :fun:

Gleder meg til flere nye år med mange spennende produkter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

Gratulerer med 3 års dagen DODO og alle bak brandet.. imponerende hva dere har fått i stand på "bare" tre år...

:fun:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
offroad    20
offroad

Gratulerer ja, kommer nok til å utforske DODOJUICE mer i tida framover! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig