kris1986

AG HD

Autoglym HD voksen har fått mye skryt har jeg sett på forumene jeg stadig er inne på..

Enkelte her inne har jo også prøvd voksen, og jeg synes utseendet ser veldig bra ut. Jeg får sonax og autoglym MEGET billig, samt jeg får flere og flere "fornøyde kunder", så når jeg skal ta andre biler er jo den genial :) Søkte etter den på youtube, og fant en video som roy har lagt ut! det så jo veldig bra ut måten den oppførte seg på. Nå det store spørsmålet; hvordan har voksen holdt seg når det gjelder utseende og sist, men ikke minst, holdbarhet? (fint om dere nevner sånn ca. hvor lenge ting varte)

Håper jeg får noen svar :)

Hilsen Kristoffer

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På bilen min hadde jeg på 3 lag, men holder lenge med 1 eller 2! Etter det så har jeg hatt på så det ble tilsammen 20 lag med ultima pgp som er en wowa (wipe on walk away), den er av polymerer så jeg mistet de perfekte dråpene som Autoglym hd hadde... Men ble kvitt den fetthinna som voksen legger igjen... Det holder seg så lenge man vasker å tørker riktig!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter 2uker syns jeg den ble like flat som en hvilken som helst billigvoks. Beadet jo fortsatt litt men. La denne på en annen bil også, i slutten av april. Holdt greit frem til slutten av mai iallefall.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. oki, trodde den skulle være litt bedre jeg se! Prøver å finne en voks jeg kan få billig, som fortsatt er bra! da blir det nok 26 jeg kommer til å bruke, den varer jo like lenge.. (mange som skryter av den). Poorboys har jeg hørt varer bare ett par uker, men den er jo billig.

Men uansett så varer jo ikke en voks lenge uansett

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er etter 2 uker å jeg vasker annenhver dag, vil ikke kalle det flatt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brått litt mere interessant igjen :) de på detailingworld mente på den var bra i 2mnd

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 mnd på sommeren?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe..

den er en fingeravtrykk-magnet av dimensjoner, da.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok på grunn av mye fett i voksen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye nyttig (og forksjellig) informasjon her, og det er bra :) det blir nok den voksen når jeg skal ta andre biler fremover! den virker tålig god, ser ut som utseendet er bra, og siden jeg får den såpass billig er det jo knall..

Får jeg en bil inn, renser, polrer den, slenger på litt HD så blir de nok mer enn fornøyd :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive