larserso

Erfaringer med Würth WM-rens?

Hei!

Har fått et tips om å prøve ut Würth WM-rens til avfetting. Er det noen her som har erfaringer med dette fludiumet eller har noe kjennskap til hvordan det fungerer? Ønsker å få meg en mild, men effektiv avfetting og siden Würth har butikk her på Lillehammer er terskelen for å prøve deres produkter lavere enn å bestille fra nett for min del.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener Alex har testa denne.Spør han ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi se WM rens, Check !

Denne bruker jeg hver dag på jobben, denne syns jeg er fin til rens/vask av hele bilens int inkl skinn & alcantara untatt crom glass og klar plast, den fungerer også meget godt i tepperens maskin og som claylube, hvordan den er til vask av lakk veit jeg ikke men felger og døråpninger samt motor vask funker den fint

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da gir jeg den et forsøk i sommer og ser om voksen holder seg eller om den tar den med mild blanding. Greit å ha noe på en pumpe/spruteflaske så man bare kan svinge innom og spyle av bilen på vei til jobb. Forvasken/avfettinga de har der jeg har spylt til nå (Statoil på Lillehammer) dekker bilen med et hvitt skum, men siste rest av voks gikk fort i vår så jeg mistenker den å være vel sterk til jevnlig bruk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da gir jeg den et forsøk i sommer og ser om voksen holder seg eller om den tar den med mild blanding. Greit å ha noe på en pumpe/spruteflaske så man bare kan svinge innom og spyle av bilen på vei til jobb. Forvasken/avfettinga de har der jeg har spylt til nå (Statoil på Lillehammer) dekker bilen med et hvitt skum, men siste rest av voks gikk fort i vår så jeg mistenker den å være vel sterk til jevnlig bruk.

Prickbort er vel et godt alternativ til en hverdagslig avspyling? Har i hvert fall lest her inne at den var snill mot lsp.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive