AcciDabbi

Hvilken nettside bruker dere til bilder?

Er det noen son har en veldig bra side til opplasting som fungerer med det format som er godtatt på forumet?

Veldig bra også om noen har en side der man kan laste opp mange om gangen og ikke bare en og en.. :P

Tar så forbanna lang tid.. <_<

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt meg ett domene og har min egen side hvor jeg har installert ett php galleri. Mye enklere og det koster ikke så mye i året.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt meg ett domene og har min egen side hvor jeg har installert ett php galleri. Mye enklere og det koster ikke så mye i året.

Det hørtes litt stress ut.. :P

Men det er jo sider på nettet som gjør nesten samme nytta? Gratis? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

photobucket.com bruk bulk opploader

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også flere domener og laster opp egne bilder i bloggen min...

Prøvde flickr for en stund siden, men ble bare overøst av reklame og masete sider. Synes faktisk det er enklere å bruke eget domene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg begynte med Photobucket og likte det helt greit., prøvde så Flickr uten å bli imponert. Ble så tvungen til å oppgradere til Photobucket Pro, og synes det fungerer knall. Koster ikke mange kronene i året.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg begynte med Photobucket og likte det helt greit., prøvde så Flickr uten å bli imponert. Ble så tvungen til å oppgradere til Photobucket Pro, og synes det fungerer knall. Koster ikke mange kronene i året.

Prøver PhotoBucket nå.. Ser ut til å være en bra løsning.. B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble så tvungen til å oppgradere til Photobucket Pro, og synes det fungerer knall. Koster ikke mange kronene i året.

X2!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flickr eier photobucket mht brukervennlighet, hastighet og value for money (jeg har pro konto til ca 25 dollar i året tror jeg det koster)

addins til windows, iphone etc gjør det meget enkelt å laste opp og administrere sets/album

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive