Gå til innhold

Recommended Posts

Skrevet

Tenkte jeg skulle skifte pedaler og fothviler i min bil. Det ser imidlertid ut til at den originale fothvileren er limt fast i teppet. Her er en link til en som har skiftet: Fothviler skifte

Hva slags type lim bør jeg bruke til å feste den nye? Ønsker jo ikke å få en kjemikalielukt i bilen. :blink:

post-513-1275463664,18.jpg

post-513-1275463664,68.jpg

Ole Gunnar
Skrevet

Jeg er veldig glad i Tec7 til slike ting.

Det holder med et par limstriper så lar det seg fjerne igjen om det skulle bli nødvendig.

Skrevet

tenkte på den selv men hva med løsemidler i Tec7, blir det mye lukt av den? Vil ikke ha limlukt i bilen vet du ;)

Ole Gunnar
Skrevet

tenkte på den selv men hva med løsemidler i Tec7, blir det mye lukt av den? Vil ikke ha limlukt i bilen vet du ;)

Så og si luktfri ;)

Skrevet

Ville også brukt Tec7, som Ole Gunnar skriver.

Tviler på du vil kjenne noe lukt.

Inzane2012
Skrevet

om du er i tvil, tec7 er din venn i nød :) finnes vel knapt nok ikke en ting tec7 ikke takler ;)

jeg har til og med brukt tec7 til å lime fast en en gammal høgtaler jeg hadde i døra på bilen min når jeg kjøpte den :)

Skrevet

Takker for gode innspill. Da blir det vel Tec7. :) Problemet er først og fremst og få av den gamle fothvileren uten å ødelegge noe. Sitter som bare hel..e :blink:

ClearCoatChristR
Skrevet

Jeg festet diskanthøytalere i den forrige bilen i dørstolpene, ca 15 cm fra nesen. Tech7 luktet ikke.

Skrevet

Jeg festet diskanthøytalere i den forrige bilen i dørstolpene, ca 15 cm fra nesen. Tech7 luktet ikke.

Høres bra ut. Takk for informasjon. :)

Har ikke hatt tid til å skifte den enda. De nye pedalene er på plass da.

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Detailers Club bruker informasjonskapsler (cookies) til å måle trafikk, optimalisere siden og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du dette og våre Personvernvilkår