AudiRS2

CG vertua bond på Roterend?

Hei,

Lurer litt på om det er mulig å legge VB med roterende.

Hvis det er mulig, hvilken hastighet, hvor mange pass og hvilken pad anbefaler dere.

Lurer på om jeg får ende bedre heft for voks med å bruke maskina fremfor håndpad?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bruke den på finishingpad opptil 2000 (!) omdr, jeg har brukt den noenganger på roterende, men den klumper seg lett og blir vanskelig å få av.. DA eller hånd er lettest, men med hjelp av maskin får man jobbet den skikkelig da..

Antall pass ser du når det er en oljete hinne igjen ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin pute og laveste hastighet vis du bruker roterende og ikke mange pass kanskje 1-2 pass fordi den ikke tåler så mye varme å klumper seg og blir lei å få av som nevnt før her

Men det beste er dog å bruke da maskin som ikke gir varmegang :)

Prøv deg frem

EDIT : det er lettere og raskere å legge slike produkter med maskin enn for hånd

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin pute og laveste hastighet vis du bruker roterende og ikke mange pass kanskje 1-2 pass fordi den ikke tåler så mye varme å klumper seg og blir lei å få av som nevnt før her

Men det beste er dog å bruke da maskin som ikke gir varmegang :)

Prøv deg frem

EDIT : det er lettere og raskere å legge slike produkter med maskin enn for hånd

Da får jeg vel ta frem den gamle DA maskina mi da. Har en sånn turtle wax maskin. Den duger vel greit.

Håper å kunne spare litt tid på å legge det med maskin, samt få et enda bedre resultat...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive