Madfish

Vannprelende effekt

Hvordan er den vannprelende effekten til voks iforhold til en sealer? Har selv brukt duragloss 111 og kommer til å forstsette å bruke den, men jeg syns ikke den var så veldig vannavstøtende og det ble litt mer arbed ved tørking:S

Endret av Madfish
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Voks blir det mye perler av, MEN hvis du flommer vann over den, da blir den tørr :) En sealer "sheeter" vann mer, så den skal bli veldig lett å tørke (så og si null vann igjen på panelene)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man har sealer under voks da, vil det bedre sheetingen i forhold til bare å ha bare voks? har en sealer noe negativ virkning på dypden og våtheten voksen skal frembringe?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører du voks over sealer "fjerner" man ofte det mer sterile/blanke utseendet som mange sealere gir. Men mange som liker det utseendet, så er ikke noe feil med det hvis du skjønner ;) Har ikke testet bare voks, bare sealer og begge delene opp mot hverandre, men siden man har voks over er jeg rimelig sikker på at du får voks-effekt

(Vil du ha en voks som "sheeter" vannet godt og ser veldig bra ut vil jeg anbefale deg Collinite 915. )

Filma voksen min når jeg vaska bilen min nå..

Slik blir det enkelt å tørke bilen :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, skjønner. Kom bare på at gjerne sealeren "lukket" overflaten litt, slik at voksen ikke fikk virke godt nok i lakken og skape dypde. Har hørt mye bra om Collonite 915, så har tenkt å prøve den. Men kjøpte en halv boks med Victoria Wax av Ad|os, så skal teste den først.

Herlig film :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare husk: sealer før voks - den er i boks! Voks før sealer - og vi fortviler...

Endret av Essiek
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare husk: sealer før voks - den er i boks! Voks før sealer - og vi fortviler...

Glimrende sagt B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører du voks over sealer "fjerner" man ofte det mer sterile/blanke utseendet som mange sealere gir. Men mange som liker det utseendet, så er ikke noe feil med det hvis du skjønner ;) Har ikke testet bare voks, bare sealer og begge delene opp mot hverandre, men siden man har voks over er jeg rimelig sikker på at du får voks-effekt

(Vil du ha en voks som "sheeter" vannet godt og ser veldig bra ut vil jeg anbefale deg Collinite 915. )

Filma voksen min når jeg vaska bilen min nå..

Slik blir det enkelt å tørke bilen :D

:D Fantastisk effekt! Virker det like bra etter ettpar vask? Syns holdbarheten avtar veldig fort på de produktene jeg har prøvd, selv om jeg prøver å gjøre alt etter oppskriftene på forumet!
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ho-ho! For en glimrende huskeregle :D Minner meg nesten om rekkene man skulle lære med bøyninger i tysk fra videregående dette :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive