Chris-520e39

Erfaringer med Megs Tech Wax 2.0 paste

Tror ikke det er noe voldsom forskjell på de annet en mht påføring, paste er ofte litt mer jobb, en liquid. så jeg hadde nok endt opp med liquid utgaven selv..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil da ikke si at Pastewax er mer jobb og påføre enn Liquid....

Synes heller det er stikk motsatt jeg da...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok....pleier å være tyngst med paste og lettest med liquid, men mulig denne er omvendt..

Har litt "gammeldags" tankegang tenker jeg, nye pastvokser er vel egentlig mye lettere å jobbe med en de gamle pastene..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På den forrige TechWax'en (før 2.0 kom) var pasten marginalt tyngre enn liquid, jeg tipper det samme gjelder for 2.0.

Bruker du Microfiber-pad tror jeg ikke du vil merke forskjellen, men de fleste bruker vel originalpad'en som følger med pakken.

2.0 Paste er ikke tatt inn til norge, så vil man teste må man nok kjøpe utenlands

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ok....pleier å være tyngst med paste og lettest med liquid, men mulig denne er omvendt..

Har litt "gammeldags" tankegang tenker jeg, nye pastvokser er vel egentlig mye lettere å jobbe med en de gamle pastene..

Polerte bilen på jobben (firmabilen) med billig Turtle Wax paste wax kjøpt på Esso for litt siden.

Denne var vanskelig og påføre i forhold til de litt mer exlusive voksene. Rett og slett bare klineri.

Men de litt mer exlusive voksene jeg har prøvd (Pinnacle Signature Series II/CG5050) er det kjempestor forskjell!

Mye lettere og påføre enn flytende vokser. Samt at det er mye mindre "klin"

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har tech wax 2 hos jegard!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hatt denne voksen en liten stund nå og har testet den med maskin og for hånd.

Når man legger på for hånd er det lett og få "skjolder" fordi lakken blir mørkere og dypere med denne voksen.Når man legger på for hånd er det lett og legge mere trykk på fingrene og dermed får man "skjolder" (vet ikke helt hvordan jeg skal ordlegge med angående den saken) men man kan se en svak forskjell i sollys.

Når man bruker maskin og legge på er det ikke nnoe problem.

Voksen blir fordelt jevnt og det blir ikke noe "skjolder"

Konklusjonen er at hvis man kan er det og foretrekke maskin men man kan også bruke hånd,men det krever noe mere arbeid med og få voksen jevnt utover.

Må også bare få si at den gir en glans av en annen verden den voksen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde akkurat på et lag 2.0 flytende nå på bmwn til broren min, skjønner godt hva du mener ang "skjolder" og at det blir mørkere, prøvde med flex etterpå og det ble helt 100% brukte hvit lc pute tror den er litt for hard kanskje, men er kanskje å foretrekke en oscillerende isteden, den tok også vekk små prikker fra nedfall fra trær når vi testa med maskin. Utrolig lettvint produkt, både påføring og tørking! Og den lukter godt :D Spent på holdbarheten!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
De har tech wax 2 hos jegard!

De fleste har det nå (flytende.)

Den forrige er utgått. Den ligger fremdeles ute på de fleste webshop'ene, men det er ofte 2.0 du får når du bestiller.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på ACR i mo i rana var det et meguiars telt, og jeg stakk innom og der hadde de tech wax 2.0. Jeg fikk en prøvebit som jeg skal legge på og sammenligne med autoglym greia jeg har på nå :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk og poste bilder til oss andre:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
på ACR i mo i rana var det et meguiars telt, og jeg stakk innom og der hadde de tech wax 2.0. Jeg fikk en prøvebit som jeg skal legge på og sammenligne med autoglym greia jeg har på nå :)

hadde vært morsomt om du fikk til en holdbarhetstest også ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jeg jo forsåvidt gjøre. Dele panser inn i to, men jeg bruker jo ikke bilen iogmed at jeg ikke har skilt :P så kan eventuelt prøve på min mor sin

edit: den har litt mer egnet farge :P er en mørkegrå metallic camry

Endret av Timmeeh
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive