Bernhard

Tour De Sjø.

58 innlegg i emnet

Har etterhvert lagt merke til at det er flere som har båt på forumet her, og da spesielt i Ozlowfjorden..

Jeg vet at både Tyggis, East, Ole Gunnar, LarsØ og Gjohn har båter.. Det kunne kanskje vært litt artig og fylt opp noen båter og samles ett sted en lørdag ettermiddag/kveld og grillet og tatt noen pils? Eller om vi går ut og spiser..

Noen som kunne tenke seg det?

Endret av Bernhard
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aktuelt... litt avhengig av hvor det blir.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har båten min i Vansjø, så det er kanskje ikke så aktuelt, men blir gjerne med på en båttur med grilling og øl hvis noen vil ha oss med i båtene sine da? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert greit om LarsØ ikke får noe pils, sjøluft og pils er en dårlig kombinasjon for han..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi blir vel enige om et sted vi kan møtes som er akseptabelt for de som melder sin interesse.

Men ser vel for meg at det blir midt i indre fjorden et sted kanskje mellom tønsberg og nesodden?

For min del er det ikke noe problem å kjøre en time eller to med båten for å komme meg dit.

Moss, son, tønsberg, horten, drøbak osv er i hvertfall steder jeg vet det er mulig å få litt servering om ikke vi møtes på en "holme" et sted i fjorden. Her er det bare å komme med forslag til sted..

Skal vi ta dette før eller etter "felles" ferien, da jeg regner med at på den tiden har de fleste annet og holde på med. Så får vi større mulighet for et godt oppmøte..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aktuelt... litt avhengig av hvor det blir.

Blir vel mellom Asker/ Tønsberg/Larkollen/ Drøbak ville jeg tro, ihvertfall innenfor det området...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har båten min i Vansjø, så det er kanskje ikke så aktuelt, men blir gjerne med på en båttur med grilling og øl hvis noen vil ha oss med i båtene sine da? :P

Hvem er oss? har du blit skitzo?

Båten ligger i Son og du kan sikkert få henge etter den ;) Så skal jeg og Bernhard sitte å kaste tomgods til deg................

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Båten ligger i Son og du kan sikkert få henge etter den ;) Så skal jeg og Bernhard sitte å kaste tomgods til deg................

Husk at både Lars og Øyvind skal være med da :lol: Lars blir alltid så udregelig i fylla, mens Øyvind bare sitter stille borti en krok og surmuler fordi Lars får all oppmerksomheten.

Vi kaster ikke til, vi kaster på....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel mellom Asker/ Tønsberg/Larkollen/ Drøbak ville jeg tro, ihvertfall innenfor det området...

Knæsh... finn et passende tidspunkt nå bare :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge vi med stor duk får være med også så stiller jeg med seilbåten

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker på Nille og kjøper gummibåt og årer med en gang :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge vi med stor duk får være med også så stiller jeg med seilbåten

Stikker på Nille og kjøper gummibåt og årer med en gang :)

Flyter det er dere velkomne, sikkert mulighet for å bomme et sete for de som vil være med på det sosiale også...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan aldri tenke meg at det er plass til mer enn 1 person i en 24-32 foting....

:D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hos meg kan man låne en seng for den saks skyld. Har 6 stykker om bord. Drøbakk er jo fint sted å møtes, da blir det omtrent like langt fra alle kanter

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går nok ikke. Båten her i gården har gått på seg vannskrekk.

Og da mener jeg ikke bra shedding.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polert deg gjennom gelcoaten nå? Eller glemt å sette i dreneringspluggen før dere sjøsatte den igjen?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

neida. Den har bare stått på en låve i 6 år...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shotgun på å dra Tyggern på vannski.. Noen som stiller båten sin til disp så vi kan snu den og bruke den som hopp for Tyggis :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar det vel ikke som en selvfølge at alle vil ha Bernhard i båten sin heller....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er heller ingen selvfølge at folk vil ha oss begge i båten samtidig heller.. Det er nesten værre..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive