markus1

Swissvax

Kombinasjonen Swissvax cleaner fluid,swissvax shield voks,Meguiar's 21 cleaner,går det helt fint?Noen som har en mening om dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du eventuelt legge Meguiar's 21 i bunn og shield på toppen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cleaner Fluid + Meguiar's 21 + Shield voks er den kombon Det amerikanske flyvåpenet benytter slik at flya ikke KAN bli skutt ned etterpå.... ;) he he

Nei, den kombon der er nok super vil jeg mene....bare la Meguiar's 21 cure 12-24 timer før voksen skal på..da holder det lengere

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så sikker på at jeg ville ha lagt cleaner fluid under Meguiar's 21. Den inneholder endel oljer for å mette lakken. Dermed setter ikke Meguiar's 21 seg så godt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror MG21 fjerner noe av oljen, men kan være en ide å vaske over etter cleaner fluid for bedre heft..

Sjelden jeg er borti noe som ikke hefter sammen eller gir skjolder etter påføring, men har benyttet MG21 over en del og ikke vært borti noe problemer enda, men ikke dumt å ta ett test panel først så en er 100% sikker..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er jo egentlig ingen grunn til å ta cleaner fluid under Meguiar's 21. Den er jo laget for at voksen skal over, men 21 blir jo mellom uansett. Da er det i alle fall bare for å preppe lakken litt. Hjelper Shield nada.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cleaner Fluid + Meguiar's 21 + Shield voks er den kombon Det amerikanske flyvåpenet benytter slik at flya ikke KAN bli skutt ned etterpå.... ;) he he

Nei, den kombon der er nok super vil jeg mene....bare la Meguiar's 21 cure 12-24 timer før voksen skal på..da holder det lengere

MÅ 21 herde så lenge? står 15 min på meguiar, noe jeg synes høres lite ut.. Like lett å fjerne etter så mange timer eller?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper nok ikke shield, men er med på å få lengere holdbarhet på "hele" pakka...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MÅ 21 herde så lenge? står 15 min på meguiar, noe jeg synes høres lite ut.. Like lett å fjerne etter så mange timer eller?

Han mener herding etter at du har fjernet den. Altså før du topper med en voks eller et lag til.

Hjelper nok ikke shield, men er med på å få lengere holdbarhet på "hele" pakka...

Det er jeg enig i, bare det ikke blir igjen noen oljer. Kan lønne seg å vaske med sterk såpe som du sa. Men, må testes for å være 100% sikker!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åja, da er jeg med

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville brukt MG21, Cleaner Fluid og Shield. For å få voksen til å sitte skikkelig.

Men av kosmetiske grunner, syns jeg heller fin voks skal få være alene. Men hvis man ser på det praktiske kan sealer under voks være lurt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke Cleaner fluid fjerne Meguiar's 21? Meguiar's 21 er holdbar, men ikke så sterk...må jo være nok rens i cleaner fluid til å fjerne den igjen...?

1.Cleaner Fluid

vask over bilen

1 1/2. test på et område med Meguiar's 21 slik at du sser det setter seg, ikke skjolder først

2.Meguiar's 21

la herde i 12-24 timer

3.Shield

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, mest oljer i den. Husk at det finnes Strong og Medium for de verste flatene.

Og strong og medium har såpass mye rens i seg at man bør gå over med vanlig etterpå, for å få tilført nok oljer.

Så jeg vil ikke tro at CF og 21 vil bli noe verre enn NXT Wax over 21, og den kjører jo mange.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive