Øyvind G

hva koster et kurs?

1700,- kr kostet siste kurs pr deltager mener jeg, var over 2 dager og instuktører var Bernhard og Ketil sistnevnte scandicshine`s primus motor... er vel ikke satt opp noe nytt enda tror jeg...

Så klikker jeg på linken og ser at det var 3M kurset, og det er gratis :) men der vet jeg ikke om det er satt opp noe nytt enda, men tror ikke det hadde vært en dum ide etterhvert......Øyvind/godkjemi:)

og når jeg sier gratis så er det vel "gratis" jeg mener... blir fort at en bare må ha noe der gitt.... men bra kurs var det

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1700,- kr kostet siste kurs pr deltager mener jeg, var over 2 dager og instuktører var Bernhard og Ketil sistnevnte scandicshine`s primus motor... er vel ikke satt opp noe nytt enda tror jeg...

ok. synns ikke det var så alt for ille pris. så ut som et flott kurs hverfall. lærte mye bare av filmene som var lagt ut.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

redigerte innlegget mitt ovenfor bare så du er obs ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratis ja. skjønner hva du mener med at man må ha :lol: jeg har jo ikke noen produkter til maskinpolering enda, så det hadde nok blitt handling fra min side :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik ser et poleringskurs ut på ÅS... !!!!

Kan trygt anbefales... Tror alle på kurset fikk valuta for pengene.. !!! (untatt Truls, som kom innom og vart satt rett i jobb)..

post-937-1274892115,11_thumb.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik ser et poleringskurs ut på ÅS... !!!!

Kan trygt anbefales... Tror alle på kurset fikk valuta for pengene.. !!! (untatt Truls, som kom innom og vart satt rett i jobb)..

hvor på ås og når har de sånne kurs. eventuelt hvem holder kurset? ås er jo ikke langt unna meg det :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde klare å kare meg på kurs snart jeg også.. Ketil har pukka på meg et par ganger ;) Kurs utover sommern nå er forøvrig genialt Ketil *hinthint*.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar for et kurs :-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det noe kurs eller?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke iløpet av juni eller juli ihvertfall, tviler på august også.. Men september er det ihvertfall muligheter..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke iløpet av juni eller juli ihvertfall, tviler på august også.. Men september er det ihvertfall muligheter..

Den kunne jeg tenke meg å bli med på ihvertfall :)

Er helt ny her forresten :P

Kunne tenkt meg å begynne med å polere biler på "hobbybasis" :)

Men hadde vært fint å lært seg hvordan man skal bruke poleringsmaskin "riktig" først.

Har kun gjort det for hånd før :)

Hadde også vært kjempe interessant og lære seg å rubbe biler også :)

Endret av ShinySaab
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kunne jeg tenke meg å bli med på ihvertfall :)

Er helt ny her forresten :P

Kunne tenkt meg å begynne med å polere biler på "hobbybasis" :)

Men hadde vært fint å lært seg hvordan man skal bruke poleringsmaskin "riktig" først.

Har kun gjort det for hånd før :)

Hadde også vært kjempe interessant og lære seg å rubbe biler også :)

har du sett her?

http://www.detailersclub.no/forum/topic/3842-video-fra-vaatslip-og-poleringskurs-askerroeyken-15062009/

etter som jeg har fortsått så er det ikke planlagt kurs i nermeste framtid, men du lærer litt av den linken der. også er det jo bare og lese, spørre, prøve/feile og lære av det ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du sett her?

http://www.detailersclub.no/forum/topic/3842-video-fra-vaatslip-og-poleringskurs-askerroeyken-15062009/

etter som jeg har fortsått så er det ikke planlagt kurs i nermeste framtid, men du lærer litt av den linken der. også er det jo bare og lese, spørre, prøve/feile og lære av det ;)

Ja har sett den :)

Men det er litt dritt å lære å feile på noen andre sin bil :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive