Bjerknez

Små flasker til produkter?

Jeg er litt på utkikk etter små flasker man kan fylle opp med såpe/avfetting etc. som man kan ta med seg på evt. treff eller for å fylle opp for å sende andre prøver etc...

Jeg snakker om veldig små flasker som kanskje ikke rommer mer enn ett par korker med produkt som er gjennomsiktige...

Jeg har selv stort sett Gallons av det meste og duker det opp en felles vaskedag så hadde det vært kjekt og blandet ferdig i små flasker for å ta med seg eller avt. brukt dem til å sende andre prøver etc...

Noen som vetom slike små flasker til salgs, og er det bare meg som er interissert i dette?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som er linket til her er helt nydelige. Skal du kjøpe så si sifra. Tar lett 20 stk!!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Truls, han kjøpte noen veldig gode han brukte å sende meg produkter til test i - i den tiden jeg var tester her i bling,bling & bling B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Søkefunksjonen er grei å bruke wink.gif

http://www.detailers...ge__hl__flasker

Kurrante greie flasker dette her. Bestiller du mange av dem er det sikkert en del som kan være interessert i å kjøpe et par av deg

Er ikke heeelt slike jeg er ute etter...

Jeg er faktisk på utkikk etter enda mindre flasker men med kork og ikke en slik spiss tut.

Dessuten så vil jeg at de skal være gjennomsiktige...

Endret av Bjerknez
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går du inn på linken i den tråden, Sunvita, så kan du se flasker i både farger og klare, og med ulike typer korker.

De minste er 10ml, og neste opp er 50ml. 1 kork fra en CG flaske er ca 10ml

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg en tur på H&M (hennes & Mauritz) der har de veldig små flasker med skrukork. Beregnet til toalettsaker som ikke skal sjekkes inn på fly bla.

Endret av East
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HM har flasker de som fungerer supert..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De på hm koster vel 19,- stk om jeg ikke tar helt feil.. Apotek har ofte små enkle dispenserflasker...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte disse her http://godkjemi.com/...uemart&Itemid=1

Bestilte for en dag siden, så har ikke fått de enda men skal gi update når jeg får de :)

Disse er nok litt for store til min smak...

Rundt 50ml. hadde vært knall synes jeg...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi disse flaskene (så vidt jeg kan se) ikke er gjennomsiktige. Vil også ha en ren skrukork og ikke en slik hutigåpning...

Jeg ser dog at dem har perfekte flasker til mitt bruk som er gjennomsiktige og med skrukork, men disse korkene er av alluminium...

Har for meg at plastkorker holder bedre enn disse...

Kan man få disse flaskene med plastkorker, så slår jeg dog til...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 ml flasker kjøpte jeg på apoteket med plast skrukork. Reiseflasker eller noe kaller de det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er at jeg trenger ikke 2-3 stk. men mange....

Derfor så lurer jeg litt på hvordan de alukorkene til sunvita flaskene er...

Jeg ser for meg at alugjengene er harde mot plastgjengene... og vil på sikt bli fort ødelagte...

Mulig jeg tar feil dog...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive