hmsilset

Sort met Vitara med malingsflekker(22/5.2010)

Heisann. Ble lite bilder i dag, siden dette bare er en liten jobb som 2 stk brukte 4 timer på. Malingsprikkene var små, og vanskelige å se siden det er metallic lakk.Er på en måte hvite prikker i lakken fra før :)

Etter avfetning, bøttevask og blå riccardo clay(brukte mye tid da vi fant flere og flere prikker, og ikke like lett alle) ett par timer så den slik ut.

003-8.jpg

001-14.jpg

Hadde bare med med Flex DA maskine siden avtalen var å få bort maling og deretter få vekk merker etter clay og få opp glansen.

Jeg tenkte at denne bilen var så ripete at jeg ville få bort litt mere enn avtalt når vi først var i gang.Prøvde det meste, men endte hovedsaklig opp med blå Sholl pad med litt cut og Sholl S17 også med litt cut.

Etter å ha brukt Swissvax Shield voks, som også gjorde lakken en god del mørkere etter maskinpolering, så ble bilen sånn.

004-8.jpg

006-8.jpg

007-7.jpg

008-8.jpg

009-8.jpg

Litt blury bilde, for bilen så helt speilblank ut synes jeg ;)

012-5.jpg

Da har jeg lært å fjerna maling fra lakk, og er igrunn fornøyd med dagen.Og viktigst av alt er at han som ble med å polere bilen sin i dag går til innkjøp av skikkelig vaskeutstyr, og kommer aldri til å vaske bil i maskin mere ;) Han ble rett og slett veldig fornøyd, og da er jeg det også :D Begge to tjener en liten tusenlapp hver også siden han som søla maling på den betaler,hehe.

2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesingene er jaggu ivrige etter å få bilene sine blanke, du har et imponerende tempo på bilene du tar :)

Bilen så veldig bra ut, og hadde du kosta på en runde med dekkfornyer på nest siste bilde hadde det blitt smashing ;)

ståle :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesingene er jaggu ivrige etter å få bilene sine blanke, du har et imponerende tempo på bilene du tar :)

Bilen så veldig bra ut, og hadde du kosta på en runde med dekkfornyer på nest siste bilde hadde det blitt smashing ;)

ståle :)

ja, glemte å ha med meg.kjørte mr2, så tok med meg minst mulig :) Vi jobba jevnt og raskt hele veien. det er ikke sånne raske jobber jeg vil ta i fremtiden.Driver å gjør meg ferdig med ei lang liste alt for små jobber jeg har tatt på meg.Fra juli tar jeg kun full pakke, og sånne redningsaksjoner som denne.Orker ikke bare stå å vokse hele tiden heller.Lærer lite av det, men greit i dag siden jeg fikk erfare å fjerne maling da :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, glemte å ha med meg.kjørte mr2, så tok med meg minst mulig :) Vi jobba jevnt og raskt hele veien. det er ikke sånne raske jobber jeg vil ta i fremtiden.Driver å gjør meg ferdig med ei lang liste alt for små jobber jeg har tatt på meg.Fra juli tar jeg kun full pakke, og sånne redningsaksjoner som denne.Orker ikke bare stå å vokse hele tiden heller.Lærer lite av det, men greit i dag siden jeg fikk erfare å fjerne maling da :)

Full forståelse for problemstillinga fra denne kanten B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba med såpass lite tid/utstyr til rådighet. Den 4-timers jobben gjorde stor forskjell. Fargen ser mye dypere ut :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble en stk pen blank Suzuki dette. Kjekt å få takling av malingsflekker inn på menyen. Cred for den ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobba med såpass lite tid/utstyr til rådighet. Den 4-timers jobben gjorde stor forskjell. Fargen ser mye dypere ut :)

Takk :) Var å få vekk flekkene som tok lengst tid.Fant nye hele tiden selv etter clay, så måtte ha clayen liggende helt til voksen skulle på.

Ble en stk pen blank Suzuki dette. Kjekt å få takling av malingsflekker inn på menyen. Cred for den ;)

Takk :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive